Hi allemaal Onze dochter is 3 weken en 2 daagjes oud en maakt sinds gisteren ongelooflijk veel persgeluiden, (ze deed dit al een klein beetje maar sinds gisteren veel meer) met soms doet ze er een krijsje achteraan. Het is niet persen om te poepen (denk ik) want dat klinkt anders. Ze heeft wel ook veel last van krampjes maar nu worden die persgeluiden wel veel erger. Als we haar dan oppakken en op de arm nemen dan stopt ze ermee, maar zodra we haar neer leggen begint ze weer met persgeluiden te maken. We zijn gisteren bij de osteopaat geweest omdat ze een erge voorkeurshouding heeft, en gelijk ook voor haar krampjes. Zou het kunnen dat ze even een heftige reactie heeft op de osteopaat? Daar heeft ze ook echt gehuild en gekrijst, terwijl ze bijna nooit huilt (alleen als ze echt honger heeft) Ik weet even niet wat ik moet doen en als ze die geluiden maakt gaat het echt door merg en been en kan haar niet gewoon laten liggen. Maar de hele dag/nacht met haar op de arm lopen... Dat schiet voor ons alle ook niet echt op. Zelf heb ik KMA maar we geven haar Friso Standaard 1 (van hypo allergeen had ze keiharde keutels). Zou ze ook KMA hebben? En nu pas uitten? Verder heeft ze geen symptomen. Heeft iemand het zelfde en/of eventuele tips en/of ervaring?? Alvast bedankt! Groetjes Froggieh