Mijn zoontje is 5 maand en past niet meer in de voetenzak die ik bij de maxi-cosi gebruikte. Ik leg voorlopig een dekentje op hem wanneer we buiten gaan. Zou ik nog voor een grotere voetenzak rondkijken? Of is dat de moeite niet meer? Kan hij er volgende winter dan ook nog in?
Ik kan je de Bunker van Lodger heel erg aanraden. Hier kan je mee doen zolang je kindje in de kinderwagen zit. Hij kan ook alvast in de reiswieg
Ik zou persoonlijk geen dure doek/zak meer aanschaffen voor die paar maanden. Ik had zelf een speciale omslagdoek van Prenatal met gaten erin voor de gespen. Nog geen 15,- van fleece. Ook makkelijk te wassen.
Voor mijn zoontje gebruik ik in de maxi cosi gewoon een dekentje. Ik gebruik de maxi cosi alleen met kleine stukjes, bv. even boodschappen doen, verder alleen in de auto. Langere stukken, wandelen, winkelen e.d. zit hij gewoon in de wandelwagen en daar heb ik een lekkere warme zak in zitten, die hoorde bij de kinderwagen. Zou voor nu gewoon een dekentje of iets gebruiken.
Ik zou geen dure zak meer aanschaffen, over een aantal maanden groeit hij uit de maxi cosi. Ik gebruik hier gewoon een dekentje of wikkeldoek.
Ik heb vanaf het begin af aan een gewoon dekentje gebruikt. Baby in de MC, riempjes vast, dekentje eroverheen en lekker goed instoppen.
Ja dat was een fijn ding. Heb ik gebruikt ipv jas. Tegen de tijd dat ze de buggy in gaan , is 'ie helaas wel te klein.
Bedoel je niet de gewone Lodger Wrapper? Want ik heb de Lodger Bunker en mijn lange dochter (maat 98) van 2,5 jaar past er nog prima in in de wandelwagen. Ik heb hem vorige week week van zolder gehaald omdat de buggy toch wel erg koud werd.
Gewoon buggy voetenzak? Hier alleen in winter gebruikt. Volgend jaar kan je dat ook gebruiken lijkt mij. Ik heb gewoon van joolz gehad
Nee, de bunker. Qua lengte kan misschien nog wel (alleen 'mutsje' kan ik er b.v. niet meer mee maken) maar aan de bovenkant kan 'ie niet meer dicht over de borst heen. Zoals op dit plaatje, zo wilde ik m gebruiken ook ipv jas soms: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/1/2/9/9200000005489215_2.jpg
Bij mijn dochter kan ie prima dicht hoor. Ze is 81 cm. Niet meer helemaal over d'r borst inderdaad, maar ze heeft wel standaard een jas aan.
Bij mijn dochter kan hij ook nog prima dicht, en de capuchon kan ook nog helemaal op. En ze zit echt in maat 98...
Hier idem. Ik heb nooit een voetenzak gehad voor in de MC. Ik had een baby-fleecedekentje gekocht bij zeeman (2euro) en die deed prima dienst voor de ritjes in de auto. Ik gebruikte de mc verder nergens anders voor. En nu heb ik de fleecedekentjes ook nog in de auto voor als de kinderen in slaap vallen bijvoorbeld of ze gewoon lekker onder een dekentje willen zitten en als ik ze toevallig binnen heb liggen dan gebruiken ze ze ook nog weleens om lekker onder te zitten bij het televisie kijken aan het einde van de dag En dat voor een eenmalige aanschaf van twee euro ....
Wij gebruiken de mc voor kleine stukjes en in de auto. Hij draagt dan een jasje en omslagdoek van de prenatal (Nijntje) ,als het echt koud is gaat er zijn dekentje van moeders voor moeders overheen die is heel zacht en warm.
Mijn dochter van 1.03 cm past ook nog in de lodger bunker hoor! Ok, toegegeven, ze zit nu wel met haar schoenen tegen de onderkant, en hij kan inderdaad niet meer helemaal dicht tot aan haar kin. Hij kan echter nog wel degelijk goed dicht, met haar armen eronder. Ze heeft dan toch een jas en sjaal aan (en zo nodig een muts), dus dat gaat prima. Zonder jas zou ik het inderdaad niet doen, maar dat zou ik sowieso niet doen, want ze wil toch voortdurend zelf lopen en dan heeft ze een jas nodig. En op deze manier houdt het haar echt wel lekker warm, terwijl ze zonder nu echt wel koud zou zitten in de buggy. (Ik loop bijv. vaak naar het centrum. Dat is voor mij echt wel 20 minuten goed doorstappen, dus met haar doe ik er langer over. Ze kan dat wel, maar als we dan in het centrum een tijd lopen, wordt ze na verloop van tijd soms wel moe. Zeker voor de terugweg is het dus wel fijn om de buggy dan mee te nemen.)
Hier ook bedankt, denk ik. Ik wilde 'm al wegdoen, maar nu ga ik eerst toch nog 's passen, misschien heb ik iets verkeerd ingesteld.