hallo dames, vraagje, op mijn lijst voor spullen die ik nodig had voor de baby staat ook een trappelzak, nu hangt die heel moooi bij mij hier over de kachel, dus mijn vraag waarneer en waarom wordt deze gebruikt. Groetjes miranda
Wij gebruiken hem omdat Merel heel bewegelijk is in bed en regelmatig onder de dekens vandaan kruipt. Zo krijgt ze het niet al te koud 's nachts. We gebruiken hem vanaf een maand of 3, voor die tijd was ze ingebakerd.
wij gebruiken hem ook omdat toen ze ouder werd en begon te schoppen haar zelf helemaal bloot schopte.. en zodra ik de deken over haar heen wou doen werd ze wakker en wou ze niet meer slapen... en nu slaapt ze heerlijk en als ze wat bloter leg heeft ze nog lekker een slaapzak aan... en ze is er wat rusitger door ook omdat ze toch minder kan bewegen
Elian slaapt rustiger in een slaapzakje... Plus hij heeft nu net ontdekt dat hij zijn beentjes helemaal in de lucht kan gooien dus hij schopt zich vaak helemaal 'bloot'. In een slaapzakje krijgt hij het nu niet zo snel koud. Daarnaast is het ook wat moeilijker voor hem om zijn bed door te kruipen op zijn rug. Anders kruipt hij steeds hoger in bed of naar de zijkanten. Ik kan niet zonder.. Heb er zelfs twee. Heeft hij altijd een schone als de andere in de was zit (hij spuugt nogal).
Ik heb er zelfs een stuk of 8 . 4 dikkere en 4 dunnere, ze krijgt elke dag een schone aan en ik heb geen zin om elke dag te moeten wassen . Eva trapt ook haar dekens weg, dus vandaar een slaapzak.
Hier ook een slaapzak, vanaf dat Nathan een maand was. Hij schopt de dekens er continu vanaf en dan ligt hij zo bloot. Wij hebben ook meerdere, een paar dikkere en een paar dunnere.
Vanaf dat tijn een week of 4 is ligt hij ook in een trappelzak. Hij schopte zich idd vaak bloot en werd met koude beentjes wakker. Zou nu echt niet meer zonder kunnen!
Aha, deze blonde hier komt dus eindelijk tot de ontdekking dat een slaapzak is voor het blootschoppen . Dat doen ze hier niet, vandaar dat ik die slaapzakjes nog niet gemist heb !
bedankt allemaal voor de atwoorden. Ga ik hem toch ook maar eens gebruiken, xander is er ook enig in om de deken van hem af te trappen. Maar dan is het neem ik aan niet de bedoeling dat ik er ook nog de deken over hem heen leg, een lakentje is genoeg toch of niet?
Je moet even kijken wat warm genoeg voor hem is. Wij doen er nog wel een dun dekentje bij en hij ligt in een zomertrappelzak.