Hoi hoi, Ik had eerder een topic geopend met onderwerp "rode billetjes". Die "rode billetjes" zijn gelukkig voorbij, maar Koen bleef maar diaree houden en op het laatst wilde hij ook niet meer drinken. Vrijdag en maandag naar de huisarts geweest, maar die hield het op buikgriep. Vanavond vertrouwde ik het niet en zijn we naar de huisartsenpost gegaan en wat bleek.....Koen heeft oor- en keelontsteking Gelukkig bestaan er kuurtjes voor dus ik verwacht dat het zo verholpen is. Maar nu mijn vraag (misschien wel een stomme). Mag je als je baby oor- en keelonsteking heeft, wel of niet een blokkie om met de wandelwagen of is dat uitgesloten? Groetjes, Kim
volgens mij moet dat toch wel kunnen alleen als ze koorts hebben mag je toch niet naar buiten? of zit ik nu ook fout..
kijk maar naar je kleintje, als je hem (erg) ziek vind, lekker binnen blijven. Als hij levendig is, kan je er best even op uit.
Hier ook keel en oorontsteking. Wij zijn gewoon buiten geweest, maar niet te lang Beterschap voor je kleine, heb je nu ook een antibiotica kuur?
Je mag gerust met je kindje naar buiten en ook met koorts is dat geen probleem. Alleen als je kindje erg ziek is zou ik het niet te druk maken en lekker rustig thuis blijven.
Bedankt voor jullie antwoorden. Me vriend is weer gerustgesteld en we gaan vanmiddag even lekker een blokkie om, want Koen is weer lekker vrolijk en babbelig. Hij krijgt nu 3 dagen, 1x per dag een kuurtje. En ook nog een paracetamol, want Koen wilde op het laatst niet meer drinken en dat verzacht dan een beetje. Gelukkig dronk Koen vanmorgen weer 160cc dus mama is ook weer blij Groetjes, Kim
Mijn huisarts zegt ook gewoon lekker naar buiten gaan, tenzij het zo ziek is. Anders gewoon je dagelijkse dingen doen. Goed voor de weerstand zegt ie.