van bed gevallen..help

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ise, May 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    ik voel me zo dom..mijn zoon is net van mijn bed gevallen. ik was zijn bedje aan het verschonen, hij zat bij me op de grond. ik moest even wat halen en dacht ik zet hem even op mijn bed, zodat hij niet achterover valt op de vloer.. :( maar hij was te rap. ik hoorde een plofje en toen ik ging kijken lag hij op zijn achterhoofd. ik weet niet of hij ook daadwerkelijk op zijn hoofd is gevallen. gelukkig beweegt alles nog en zit hij hier vrolijk te brabbelen en te spelen, maar ik laat hem zijn middagslaapje niet langer dan 1 a 1,5 uur doen. zijn er nog andere dingen waar ik op kan letten? :( :(

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ach meid! wat vervelend nou zeg. Het kan altijd gebeuren en je weet het nu voor de volgende keer. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

Ik zou me niet zo'n zorgen maken, omdat hij niet bewusteloos is geweest. Hij is vrolijk en speelt weer.

Je kunt natuurlijk altijd een beetje alerter zijn vandaag, maar als hij vrolijk blijft is er niets aan het handje.

3. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    ik hou hem goed in de gaten inderdaad.
    ik weet nog dat het zoontje van een collega van het bed was gevallen en dat ik dacht dat dat mij nooit zou overkomen. maar wat je zegt, een ongeluk zit in een klein hoekje..

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje :( , ze zeggen dat het een goed teken is als ze meteen beginnen te huilen!

Ik hoop dat je het snel weer vergeten bent ;)

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Een ongelukje is zo gebeurt.
    Luca is mij van de bank gevallen terwijl ik ernaast zat :confused: Ik draaide me heel even om....wat heb ik me schuldig gevoeld :cry:

Idd vandaag gewoon een beetje opletten of hij allert blijft.
    Bij ons was het 's avonds en heb ik Luca een paar keer wakker gemaakt die nacht.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Dan schrik je je idd wezeloos!
    Lieve is hier pas van de bank gevallen.
    Het ging zo snel!
    Je hoeft maar even om te kijken en het kan al gebeurd zijn.
    Als ie meteen huilde dan is dat een goed teken hoor!
    En zeker als ie nog gewoon brabbelt enzo dan is er weinig tot niks aan de hand hoor meid!

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje is ook van de bak gevallen toen ie nog geen jaar was gelijk huilen. mama ook. vorige week is ie weer van de bak gevallen hij is nu zo druk en rent overal heen dus ook op en van de bank en dat ging fout. na vele keren waarschuwen en eigenwijs zijn. idd ongelukje zit in een klein hoekje.

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Tijn is vorige week van de comode gevallen!
    Hij begon keihard te krijzen, en ik deed heel hard mee!
    We stonden er gewoon bij, maar 1 sec. omdraaien om wat te zeggen en het was gebeurt! Kras op zijn schouder, bult op zijn hoofd! Zo erg! Voel(de) me zo schuldig, slechte mama!(al was papa met hem bezig, ik stond er ook bij!)

Heb hem de rest van de dag goed in de gaten gehouden, maar gelukkig heeft hij nergen last van gehad!

Ik verlies hem nu geen minuut meer uit het oog, 1 sec. is genoeg.

Probeer je niet schuldig te voelen, ongelukje is zo gebeurt, en probeer het zo te bekijken: het zal geen 2e keer gebeuren!

kus miek

9. vonneg

vonneg Actief lid

Feb 4, 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Wanneer hij niet anders is, is er niks aan de hand. Bij mij is hij ook van de bank gerold en ik zat zo te trillen nadien. Dylan was het binnen twee minuten weer kwijt en zolang alles het doet en hij vrolijk is en speelt, is alles goed afgelopen. Je kindje is erg flexibel en heeft nog geen "valreflexen" door de handen/armpjes uit te steken bijvoorbeeld. Wat als "klein voordeel" heeft dat je kindje als een lappenpop valt en hierdoor weinig tot geen kans op letsel heeft....

1 voordeel idd, het overkomt je niet gauw weer ;)

Groetjes, vonneg

Share This Page