Tussen onze twee kinderen zal 2 jaar (min 1 mnd) leeftijdverschil zitten. Ik twijfel erg tussen een meerijplankje op deze kinderwagen of een duowagen aan te schaffen. Ik weet dat er heel verschillende meningen zijn over het plankje, maar ik hoop op jullie ervaringen met argumentatie. alvast bedankt! Natasja2
ons zoontje zal 2,5 zijn als de 2e is geboren.. ik ga dus echt geen duowagen aanschaffen.. ik heb wel een mee rijd plankje.. als ik mega einden ga wandellen doe ik dat toch samen.. dus dan gaat ie in de buggy. als ie dat nog wil.. en anders zal ie toch echt moeten lopen tegen woordig zijn er ook zitjes te koop voor op het plankje.. .....
onze kids schelen straks 20 maanden wilde eerst een aanklikbuggy maar dat ging niet bij onze wagen dus had ik zoiets van ach gewoon de oudste in de buggy of plankje.. (ik ga bijna nooit alleen weg) maar kreeg van mijn ouders een duoseat voor op onze bestaande wagen (mutsy) dus probleem opgelost voor "maar" 150 euro (nouja ik heb dei zelf niet betaald haha)
tussen youame en dice zit 21 maand wij hebben geen duo wagen aangeschaft en een kiddieboard kon niet achter onze kinderwagen
Ons meisje zal 21 mnd zijn als de beeb komt en wij hebben vandaag onze duo van easywalker gehaald. Vind zo'n plankje niks, blijft ze toch niet op staan, en als ze t al doet zal t van korte duur zijn. En moet er niet aan denken dat ze ervandoor gaat en ik de wagen alleen moet laten om achter haar aan te sjeezen.
Ik ga een draagdoek gebruiken. Oudste in de buggy, baby in doek. Of baby in wagen en oudste in de doek (of zelf een stuk lopen en dan de doek mee voor als het genoeg is)
Misschien is een buggypod iets voor je? Dat is zo'n stoeltje met wieltje wat je aan de zijkant van de wandelwagen bevestigd.
de oudste was 21 maand toen De jongste geboren was heb wel een plankje gekocht dit gat prima ze moet gewoon elf lopen als ze moe wordt blijft ze echt wel op het plankje staan nu zal er 18 maand tussen zitten en hoop het plankje weer gewoon te kunnen gebruiken. vind dat je met zon duowagen je oudste wel vrij snel laat zitten ik vind het wel belangrijk dat ze goede beweging hebben en zo leren ze ook luisteren je ziet soms kinderen van 3 jr nog in een buggy ik vind dat persoonlijk echt te oud het is misschien wel makkelijker je hoeft minder op te letten en het gaat sneller maar een kind van die leeftijd kan prima zelf lopen
Ik heb (tweedehands) een duowagen gekocht. Ik ben er nog elke dag blij mee. Ik laat mijn oudste altijd zelf lopen, maar als hij toch moe wordt kan hij in de wagen gaan zitten. Ook ideaal als het regent, zitten ze beiden lekker droog onder de regenhoes. Moet er wel bij zeggen dat het vanaf mijn huis een behoorlijk eind lopen is naar de winkels of de oppas, en dat Tymen dat nog niet helemaal kan lopen.
Wij hebben beide, maar als ik alleen weg ga, dan ga ik echt voor de duowagen. Mijn oudste wil lang niet altijd op het plankje staan namelijk en zelf lopen kan ie goed, maar niet altijd de kant op die ik wil of naast mij (langs een drukke weg of zo). Soms wil ie geen stap meer verzetten en ook niet op het plankje. En dan is de weg terug lang hoor (heb dit laatst 1x gehad, dus nooit meer). En een kind van 2 is behoorlijk zwaar om te sjouwen en dan ook nog eens een kinderwagen duwen. Lekker handig... hahaha... Een duowagen hoeft echt niet duur te zijn en je hebt er zoveel gemak van. Echt... Maar als je alleen maar met zijn tweeen weggaat dan is het een ander verhaal.
Duowagen! Ik vermijd liever situaties, dat hij me wegloopt in de winkel of overal aanzit, kan ik achter hem aanlopen met zweet op mijn rug zeker, nee liever niet. Bovendien valt mijn zoontje nog regelmatig in slaap in de buggy, beetje zielig als hij oververmoeid op een plankje staat