elke avond weer hetzelfde verhaal. Ze valt na de voeding inslaap op mn schoot, ik laat haar ff liggen. Zodra ik haar in dr wiegje leg begint ze te krijsen en is ze klaar wakker.. ik loop naar haar toe, ff aaien , speen in de mond doen, maar het helpt nietBen nu al meer dan een halfuur verder en ze huilt nog steeds
Waarom laat je haar niet lekker bij je liggen dan? Eventueel in een draagdoek? Vindt ze vast fijner en scheelt jou waarschijnlijk een hoop stress..
omdat ik zelf ook graag wil slapen het maakt niet uit hoelang ze by me ligt, ze huilt zodra ze in haar wieg ligt..
Misschien verschil van temperatuur van jouw schoot naar bed? Had ik met Ilana namelijk ook na voeding in bed leggen. Ik ben haar de (borst)voeding gaan geven terwijl ze in een slaapzak lag en haar daarna slapend met zak en al overgelegd in bed. Dat werkte wel goed.
Even vooraf kruik in bed zodat daar de kou uit is. En idd voeden met slaapzak aan en dan overleggen in bed. Madam hier pikt t ook niet (of slecht ) als ze in koud bed komt
Hoe dan ook, temperatuurverschil, geur van moeder, helemaal gestrekt liggen, ze zal hier wakker van blijven worden, hebben veel kinderen. De 'oplossing' is om haar wakker in bed te leggen. Dus misschien is ze te moe als ze de fles gaat drinken? Misschien iets eerder geven? Of bedoel je de fles van 23.00?! Tja, dan viel mijn dochter ook vaak in slaap en 'moet' je haar toch wegleggen...nog even 'vasthouden' terwijl ze in bed ligt helpt hier wel... Succes!
Ja, ik zou haar ook wakker in bed proberen te leggen, want je ligt lekker bij je moeder en dan ineens in zo'n hard koud bed.T zal wel even moeilijk zijn, maar als ze hieraan gewend is, zal het beter gaan!
het gaat idd om haar laatste voeding. Eerder voeden is geen optie. Zedrinkt al om de 3u.. Dat van die slaapzak is een goede tip! Vanavond meteen ff proberen. Ze bleef gisteren nog 3 kwartier bezig voor ze eindelijk weer inslaap viel