zowaar heb ik vandaag een ouderwetse kinderwagen gezien met een BEERTJES! motief. Woow dat was in mijn tijd hip. Zouden jullie daarmee durven lopen?
Ik weet niet zo goed wat je bedoeld? Foto? Wij hebben een retro kinderwagen uit de kringloop. Daar durf ik eerder achter te lopen dan een wagen van een paar honderd euro. nadeel kan zijn dat je opvalt. Daar hou ik dan weer niet zo van
Beertjes, aarrrggghhh! Je wil niet weten hoe vaak ik tijdens mijn zwangerschap van vrouwen van 40/50 jaar gehoord heb 'ik had voor mijn kinderen cremekleurig behang met een behangrand met beertjes, zó leuk. Moet jij ook doen!'. Niet mijn smaak, sorry.
hmm ja misschien wat vaag omschreven. Vanmorgen zag ik een stel met een kinderwagen lopen met beertjesbekleding. toen dacht ik jeej bestaan die nog! ik zou er niet achter durven lopen. Retro kan leuk zijn, maar lang niet alles! Pip: en waarom loop je liever achter een retro dan een kinderwagen van een paar honderd euro? omdat het dan niet zo erg is om stuk te gaan? Jessi: nou... dit waren ook eind 30tigers begin veertigers. Mennn mijn moeder was 45 toen ze nog een dochter kreeg en liep destijds achter een quinny formula (was 8 jaar geleden toen hip ghihi)
Ik zie ze ook nog af en toe. En soms ook op mp en dan wordt het aangeboden alsof het een hele moderne wagen is
Hahahahha... ja ik zie ze ook soms voorbij komen... met beertjes..of met van die bonte jaren 80 stijl kleurtjes in streef/smeer motief... tis niet mijn stijl...laten we het daarbij laten
Nou ben ik toch wel erg benieuwd wat voor wagen je bedoelt. Had vanmiddag in de winkel nog een ouderwetste kinderwagen. Vind het er super uitzien. En die vrouw vertelde dat haar dochter tot 1,5jaar in de bak kon liggen! Dat kan met de bakjes van tegenwoordig niet meer! X
Sassie: ik kon de wagen die ik vanmiddag zag niet vinden op een website maar het leek hier wel wat op: Buggy chicco - Te koop | 2dehands.be Ouderwetse kinderwagens kunnen heel mooi zijn (ookal houd ik er zelf niet van) maar zoals bovenstaand bedoelde ik meer.
Die van de link is dan ook niet mijn smaak retro nee. Maar idd als je via mp gaat kopen vragen ze soms heel veel voor het woordje retro. In de kringloop heb je er eentje voor 20.
Omdat ik het sowieso belachelijk vind dat nieuwe combi's zo duur zijn. En ik vind ze vaak niet mooi. Ze zien er zo duur en perfect uit dat ik het niet bij mezelf vind passen. Ze rijden dan wel weer lekker
ach ja ieder z'n eigen smaak. gelukkig zijn er heel veel soorten kinderwagens naar ieders wens. Hoe leuk ze ook zijn ik zou niet snel achter een ouderwetse kinderwagen lopen.
gatver, totaal niet mijn smaak maar als je weinig te besteden hebt is sie prima toch als het moet zou ik er wel mee lopen maar als ik een zwarte kan kiezen dan dat liever.. retro is leuk maar dan ook echt een oude kinderwagen, met vering waarbij de bak alle kanten op slingert zoiets: Marktplaats.nl - Klassieke Retro kinderwagen Koelstra jaren '50-'60 - Overige Kinderen en Baby's
tsja heb destijds ook 1200 euro betaald voor de kinderwagen omdat de nieuwe kleuren/modellen uitkwamen. Nou ondanks het vele geld heb ik er geen moment spijt van gehad. Ben nog steeds blij met m'n wagentje. het is wel waar kinderwagens zijn wel erg duur. nouja ach je hebt ook wel goedkopere kinderwagens naar ieders budget. maichaMaaike: haha ja dit is nog leuk retro. Ookal zou ik amper wat te besteden hebben zou ik nog niet achter die beertjeskinderwagen lopen.
hihi ik zie ze ook nog geregeld voorbij komen vooral door opa's en oma's geduwd denk ik dan. ik zou er ook nooit achter lopen vind ze verschrikkelijk lelijk. als je budget dan zo klein is dan zou ik een moderne wagen tweedehands aanschaffen.
Marktplaats.nl - Bébé Comfort ? Voor een prikkie! - Kinderwagens en Combinaties en dan vooral de tekst erbij
Marktplaats.nl - Bébe Comfort combi-kinderwagen - Kinderwagens en Combinaties En daar 100 euro voor vragen... mmm