Waar schrijven jullie alles in op na de geboorte van jullie kindje? Ik heb een 9 maanden dagboek, maar vind het leuk om ook nu vanalles op te schrijven, hoe de bevalling gegaan is en hoe alles nu verloopt met de baby en met mij. Is daar ook een speciaal boekje voor? Dan bedoel ik geen babyboek, maar echt iets voor mezelf.
Je hebt ook baby's eerste jaar van verschillende uitgevers. Weet niet waar je je 9 maanden dagboek van hebt maar waarschijnlijk hebben ze dan ook een boekje over het eerste jaar. Ik heb ook een 9 maanden dagboek bijgehouden en ben nu al weer bijna 5 maanden bezig in het volgende boek. Echt leuk om het allemaal bij te houden. Anders moet je even bij bol.com kijken daar hebben ze ook veel
In word Maar ik maar elk jaar ook een album met foto's en de nieuw geleerde dingetjes van de hema. Digitaal en dan af laten drukken tot een mooi boek.
Ik zal eens kijken op bol.com, Hummeltje, bedankt. Dacht dat er wel een speciaal boekje voor zou zijn, maar anders koop ik wel gewoon een schrijfblokje. Een blog wil ik niet, dat vind ik niks. In Word eigenlijk ook niet, want wil het niet (alleen) op de pc hebben staan.
Pauline Oud heeft een hele serie invulboeken. o.a. een 'baby's eerste jaar': Invulboeken - Invulboeken - Pauline Oud Illustraties