Hormonen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hebben jullie dat nou ook....ik heb nu gewoon echt haaruitval niet normaaaaaal meer...ik had nou net zon lekker dikke bos en daar blijft weinig van over zo:(
    ik d8 dat t eerder zou uitvallen na bevalling al...
    hoe komt dta nou eigenlijk ja hormonen, maar wat doen die hormonen dan ineens dat ze eerst niet deden?
     
  2. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Hier heb ik ook nog steeds last van en mijn zoontje is bijna 6 maanden oud. Ik wil ook dat het stopt :)
    Heb gelukkig van mijzelf een dikke bos haar, dus het valt niet op. Maar erg vervelend is het wel. Vooral als je na elke douchebeurt het doucheputje leeg kunt plukken.
     
  3. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    mmm t kan dus nog wel een poos duren...dan heb ik straks geen haar op mijn hoofd meer als t nog 3 maanden zo doorgaat.....:s
     
  4. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    O jee, dan zal het bij mij binnenkort ook wel gaan gebeuren!
    Nu zit "alles" nog op mijn hoofd en ik verwachtte eigenlijk dat het niet meer uit zou vallen zo lang na de bevalling, maar als ik dit zo lees....... :(
     
  5. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.362
    1.763
    113
    Alles wat nu uitvalt had normaal gesproken ook uitgevallen. Maar onder invloed van je zwangerschapshormonen heb je tijdens en vlak na je zwangerschap juist meer haar vastgehouden en dat valt nu uit. Daardoor ervaren mensen tijdens hun zwangerschap dat hun haar vaak mooier zit. Het begint nu ook bij mij, nadat ik al maanden bijna geen haar in mijn kam had zitten.

    Dus je wordt echt niet kaal :) , het is heel normaal dat je zoveel haar verliest...
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    bij mij is het alweer gestopt hoor :)
    en ik heb ook nog steeds haar op mijn hoofd ;)
     
  7. Noodles

    Noodles Actief lid

    8 aug 2006
    277
    1
    0
    Hier ook! Mijn dochter is 5 maanden en het is al ruim 2 maanden aan de gang. Ik heb er zelfs inhammen van gekregen, bizar. Dat ontdekte ik 2 weken terug... Hoop maar dat het weer goed komt, het is nog niet gestopt in ieder geval :(
     
  8. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Meid ik had precies het zelfde... Sinds een paar dagen heb ik echt enorme haaruitval ik heb gewoon echt al een kale plek :'( en ik wist helemaal niet dat dat door de bevalling kwam er gingen bij mij al hele rare gedachtes door mijn hoofd... ik kan nu ook niets leuk meer doen met mijn haar, 1x erdoorheen borstelen en ik mis wel een pluk haar ... snik snik
     
  9. Marsupilami

    Marsupilami Fanatiek lid

    12 dec 2006
    2.070
    308
    83
    verpleegkundige
    ook hier vallen de haren flink uit. Heb ook al een mooie inham :(
    Ben nu begonnen met vitamine B maar heb nog niet het idee dat het veel beter is
     

Deel Deze Pagina