Hoii Dames, Ik ben van plan een Quinny Buzz 3 tweedehands te kopen rood/zwart. Wie kan me helpen waar ik echt op moet letten!! Ik heb altijd van die dingen kom ik thuis en dan heb ik gewoon troep meegenomen dus please haha. Ik kan altijd me zus mee vragen want die heeft een tijdje geleden ook 1 gekocht. Misschien een aantal tips voor mij?
Ja, let erop of het voorwiel goed soepel draait. Wij hebben een tijdje een buzz 3 gehad (al wel 4 jaar geleden hoor), maar dat voorwiel draaide niet soepel, waardoor je elke keer vastliep, vooral op gladde ondergrond zoals een in een winkel etc.
opletten dat hij goed uitklapt. als je hem neerzet dan en even een zetje geeft dan moet hij zelf uitklappen. voorwiel hoor je nog wel eens verhalen over maar dat is bekend van de buzz en van de zapp. scheelt al een hele hoop als je hem maandelijks even smeert. het staat ook in het boekje aangegeven dat de hele quinny liefst maandelijks gesmeerd moet worden tegen piepen en kraken. veel mensen doen dit niet en dan is het daarna klagen. ik vond het voorwiel gewoon al niet lekker rijden. soort groot buggywiel wat hier flink stuiterde op de keien in het dorp. ik heb toen een all terrain wil gekocht. dit is en luchtband en rijd lekker soepel en het hobbelt niet meer.
ik heb een goede staan hier (rood), Wij hebben net een duowagen aangeschaft omdat wij een tweede kindje verwachten..Als je geiintreseerd bent pb me dan maar.. Kan ik foto's sturen.. Heb er een all-terrain voorwiel bijgekocht omdat ik t standaard wiel niet fijn vond lopen.. Heb er ook een orginele voetenzak bij en een boodschappenmandje bij gekocht.. Ook een parasolhouder met zwarte prenatal parasol.. Hij loopt echt heel fijn vind ik.. Een vriendin van me had een tweedehandse gekocht via mp en die liep heel stroef( was wel een viereieler misschien dat t daar aan lag)..
moet ze even inspuiten met WD40. er zit bij het wiel een heel klein gaatje. althans, bij de enkele voorwielen wel. daar WD40 inspuiten en ze rijden weer soepel. heb ik hier ook gedaan met all terrain wiel.
Bedankt voor jullie reacties !! De wagen is goedgekeurd! Er zaten al all terrein wielen bij. Bij haar hetzelfde verhaal met die andere voorwielen! Qua uitklappen en dingetjes gaat soms wat stroef maar dan zal ik tegen die tijd wel inspuiten.