Ik weet dat ze bij de wibra ook kleine maatjes hebben. Ik heb er vorig jaar 1 gekocht van 50 cm. Nooit gebruikt alleen dus ik weet niet of het ook fijne slaapzakjes zijn.
de hopper van lodger is ook erg fijn, ik heb de 68-80. Wel direct een stuk duurder maar de stof is superfijn.
Ik heb er ook 2 van de hema in maat 50-62 (net nog ff gekeken maar er staat echt 50-62 op 't labeltje). Een zomer variantje zonder mouwen, en een winterzakje met afritsbare mouwen. Heel fijne trappelzakjes die hoog sluiten en je kleintje ook op de borstkas lekker warm houden. Ze zijn dus zeker verkrijgbaar bij de hema!
Nu snap ik er niets meer van! Ik was vorige week bij de Prénatal op zoek naar een newborn slaapzakje en toen vertelde de verkoopster mij dat ze dat niet verkopen, omdat geadviseerd wordt om vanaf 2 maanden te beginnen met slaapzakjes. Pas geborenen woelen de dekens nog niet om, dus is het nog niet nodig.
Ja maf he dat het zo verschillend is per wi kel. Je zou denken als de ene hema ze verkoopt dat de andere het ook doet. Mm jij zegt dus tot 2 maanden geen trappelzak?
Wij hebben er een van de h&m en eentje van prenatal volgens mij. Die is 60 of 70 cm maar heb ik vrij vroeg gebruikt, zeker met een maand. Hier is het erg koud in huis (sowieso onder de 10 graden, nu rond vriespunt), dus ik vond ze wel nodig bij beide kinderen. oja, ook van isi mini hebben we een slaapzak met mouwen in een klein maatje.
ik kocht een grotere en gooide die gewoon op de hoogste temperatuur in de droger. had ik ook een heel kleintje
Ik heb Reneé sinds 2 weken 's nachts in een trappelzak (wel onder de dekens). Aangezien onze dame de dekens helemaal van zich afduwt en vervolgens wakker wordt van de kou... Ik heb hem hier in het dorp bij de HEMA maat 50-62 gekocht. Voor overdag in de box heb ik de goedkopere katoenen trappelzak van de Ikea.
Whaa bied je een slaapzakje aan die ik al heb weggegeven, lekker handig! Sorry! Dus even ge-edit!! Kleine slaapzakjes zijn hier bij de Hema, Wibra, Prenatal te krijgen. Maar de lodger is bijvoorbeeld ook erg lekker, je zou even op mp kunnen kijken!? Heb al wat, moet je nog wel even onderhandelen zie ik al: Marktplaats.nl > lodger hopper slaapzak maat 50/62 - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten deze zijn al beter: Marktplaats.nl > lodger slaapzak - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten & Marktplaats.nl > Lodger slaapzak / trappelzak maat 50-62 kleur roze - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten
Ik gebruik voor ons meisje van 3 maanden een Isi Mini slaapzakje, 60 cm. Heel klein slaapzakje met mouwtjes van badstof. Lekker warm en met rits aan de zijkant. Wel iets duurder, 30 uit mijn hoofd... Verder kon ik ook geen kleine vinden..