Ik kon gisteravond een paar uur niet slapen van de steken, stoten, en "trapjes" in mijn blaas. Nu kan dat eigelijk helemaal niet want het kindje ligt met het hoofdje naar beneden en is al een beetje ingedaald. Wat duwt en "trapt" er dan in mijn blaas? Handjes of hoofdje, ik snap er niks van?
Bij mij ligt ze ook al ingedaald en het lijkt wel of ze mijn (volle) blaas gewoon als boksbal gebruikt. Ook bij het draaien voelt het alsof ze er met een schoudertje langsdraait.
Als ze opgevouwen in de foetushouding ligt is het goed mogelijk dat ze in je blaas schopt hoor! En het kan ook zo zijn dat je haar schouders, ellebogen en handjes in je blaas voelt porren. Fijn gevoel he, maar niet heus haha!
Ja heerlijk Maar ik moet eens een plaatje zoeken op internet van hoe het nu zit vanbinnen. Geeft een hoop verheldering. Want ik voel vaak van alles maar snap er niks van
Ik heb dit net zo, het voelt alsof het beebje met zijn/haar schouders draait en soms denk ik handjes of vingertjes te voelen langs mijn blaas. Heel gek gevoel! Pinda83