Nesteldrang!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lad, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Nesteldrang zo'n vreemd, grappig, handig, frustrerend fenomeen!!
    Ik ben benieuwd wat jullie hierdoor allemaal hebben gedaan, of nog steeds doen, of laten doen door bijvoorbeeld je partner!

Zo tussen de 15 weken en 30 weken heb ik er ontzettend veel last van gehad. Heb mijn vriend dan ook de hele bovenverdieping laten verbouwen. Babykamer natuurlijk, de nieuwe slaapkamer van onze dochter en ook maar gelijk onze slaapkamer en de gang boven.
    Toen dat klaar was heb ik even rust gehad en had ik totaal geen zin om ook maar wat te doen, maar nu is het dubbel en dwars terug gekomen en voel ik zo'n onrust dat ik er helemaal gek van word soms!! Heb de hele tuin gesnoeid, misschien iet wat te kort en teveel... gooi spullen gewoon weg omdat zodat er meer ruimte is.. Alles ziet er rommelig en niet schoon uit.(in mijn nesteldrang ogen) Wil het liefst ook alles nieuw kopen en alle huisdieren het huis uit doen!
    Laats lag ik in bed en dacht serieus: misschien is het wel een goed idee als mijn vriend met dochterlief en dieren zolang ergens anders gaan wonen zodat het huis niet meer "vies" en "rommelig" is. Haha echt absurd maar nog steeds vind ik het nog niet zo slecht idee!
    Wat laat de nesteldrang jullie allemaal doen??:D

2. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    oh blijkbaar ben ik de enige die er last van heeft! :)

3. Brett

Brett Bekend lid

Jul 2, 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er pas sinds dit weekend last van, maar op Zondagavond half 11 moesten de ramen binnen en buiten(!) worden gezeemd :) En ben tot half 1 bezig geweest met de rest van de woonkamer, alles van zijn plaats gehad enz...

Share This Page