Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik ongesteld wordt. Krampen bij mijn liezen (geen harde buiken) en gewoon een zeurderig gevoel. Dacht vanochtend toen ik het eerst voelde van ooowja moet ongesteld worden en nog geen seconde daarna besefte ik me dat ik nog steeds gewoon zwanger ben haha hormonen. Wat kan dit nou weer zijn.....
klinkt een beetje als indalingsweeen, wie heb je snel wat meer lucht en zakt je buik een beetje. Bel anders de vk even als je je zorgen maakt. Miek
Ik lees even mee want ik heb ook die menstruatiekrampjes. Ook wat last van m'n onderrug, typisch dat gevoel alsof je ongesteld moet worden dus.. Zat ook te denken aan indalen, maar mijn buik hangt nog niet lager en de druk op mijn ribben is ook nog steeds aanwezig
Ik heb dat ongeveer 1 keer in de paar week.. dan heeft ie een groeispurt.. eerst denk ik oh jeej.. en dan ineens is het over.. Maar als je het niet vertrouwd kun je je vk bellen
Ik heb dat ook verleden week gehad en ja mijn baby is een klein beetje ingedaald volgens de vk... alleen ik had wel heel de dag last van een harde belly dus... zolang dit een dag aanhoud is er niets aan de hand zei de vk in ieder geval... Het hoofdje van mijn ukje zit al een beetje in mijn bekken.. nog niet helemaal dus zo een ongi aanval moet ik nog een keer krijgen. (ik voel het trouwens ook wel heel soms) als dat met groeispeurt te maken heeft dan mag het vaker komen.. mijn ukje wordt namelijk erg klein geschat.