Trappen mensen hier in? Ja hoor en ze hoeven niet bejaard te zijn. Net zoals mensen in reclames trappen, nep mails van banken, geldprijzen etc etc.
Hier idd ook x aan de deur geweest Gezegd dat alles prima beveiligd is en ze t maar een ander moesten aansmeren.
Ik heb het ook een keer gehad, iemand met hetzelfde lulverhaal als bij jou. Wij hebben gelukkig een hele goede waakhond die op dat moment voor het raam stond te blaffen, dus ik zei: ik heb een heel goed anti-inbraaksysteem, hij staat daar (wijzend naar de hond) en geloof me, er is niemand die daar langs komt. Hij was zo weer verdwenen
Oh! Hier kwam net een ventje meterstanden opnemen... heb hem gewoon binnen gelaten :') Nou stonden er wel 2 witte herders, een dwerghond en chihuahua voor de glazen deur te blaffen dus hij moet wel lef hebben om iets te durven straks (al denk ik dat het geen nepperd was heur) Enige wat ik vreemd vond toen hij wegging was dat hij zei ja dit is tussentijds nu komen we over 3 jaar nog een keer... uh.. oke doei.
haha nouja ik kwam thuis en toen zei mijn vriend dat er smiddags iemand aan de deur was geweest om een beveiligingssysteem te verkopen en dat hij savonds zou terug komen voor een gesprek (Zooo lekker betrouwbaar haha) Aangezien bij ons de maand daarvoor en een half jaar daarvoor was ingebroken viel er toch niks meer te halen en was een alarm niet overbodig haha. Ik denk alleen dat als ik had open gedaan die middag dat ik hem had afgewimpeld en achteraf terug denkend zou ik inderdaad niemand meer binnen laten.
Wij hadden ze deze week nog aan de deur. Heb net nog ff gebeld met securitas en die gaf aan dat een partner van hun 'uw huis veilig' idd de deuren langsgaat. Het is natuurlijk wel een beetje een dubieuse manier van colportage.
Ik had ooit een vent van Eneco aan de lijn, wist er alles over te vertellen maar had zelf stroom van Nuon. Ja daag... Bij alle banken, hypotheken, abonnementen, aan de deur verkopers, wordt gewoon opgehangen en dichtgegooid. Zonder pardon. Ze worden steeds brutaler. Eentje zette zelfs z'n voet voor de deur. Die had ie nog net op tijd weg toen ik m dichtgooide :x
Ehmm... meterstanden kan je gewoon online doorgeven? Zo doen wij dat. Alle tussentijdse metingen komen hier nooit binnen. Zelfs met een ID zeg ik: sorry ik geef alles online door. De groeten!
Ik had twee jaar geleden een keer een jonge man aan de deur, die geld kwam vragen voor een goed doel. Alleen was het goede doel zo overduidelijk verzonnen, dat ik bijna medelijden met hem kreeg. Hij wist er werkelijk niets zinnigs over te vertellen, kon geen enkele inhoudelijk vraag beantwoorden en had, om het echt af te maken, een naam badge van zijn"goede doel" , die eruit zag alsof deze door een kleuter tijdens een knutseluurtje was gemaakt. Het deed mij een beetje denken aan hoe ik als kind altijd geld briefjes natekende om ze vervolgens te proberen uit te geven . Hij had overduidelijk geen schijn van kans. Ik denk ook niet dat hij iemand ook maar een euro afhandig heeft weten te maken (maar ik heb desalniettemin de politie gelijk gebeld).
Ik heb daar laatst seciritas voor gebeld (of was het g4s? ) en die vertelden dat ze idd aan de deur komen maar dat ze niet precies konden zeggen waar ze allemaal precies zitten omdat het een groot schallige actie was! Dus het kan zeker wel! Maar ik liet ze ook niet binnen hoef geen systemen in huis..
Hahahaha briljant Ik ben ook van het goede doel, en ga binnenkort ook huizen op veiligheid controleren. Bij de eerste de beste persoon die mij binnen laat zeg ik: uw huis is niet veilig , gooi ik een ballon gevuld met rijst & confetti stuk in de gang - en dan ren ik keihard de voordeur uit
als ze hier komen; ik heb een grote duitse herder en mn man werkt in de aanleg van beveiligingsinstallaties dussss niks nodig dank u.
dat van dat veilig huis is wel echt,hier waren ze ook,ze zeiden we kunnen u gratis een alarmsysteem bieden en toen mijn man vroeg hoe dat kon omdat niks gratis is in deze wereld was hij uitgepraat toen kwam er achter aan dat je maandelijks moest betalen hier komt niemand binnen doe alles online
Klopt je betaald maandels 36 euro. En zit er ook nog 5 jaar aan vast..... We hebben er achteraf spijt van dat we het hebben gepakt.
dan heb je aan eind van de rit 2160 euro betaald voor een systeem dat maar 1700 euro kost zoals zij dat zeggen nou ja wij hebben hier in huis niks kostbaars en als iemand denk gelukkig te worden dan succes ermee en buiten dat wij hebben 2 jackrussells super lieve beestjes maar niet voor onbekende
Geniaal! Heb een sticker op de deur dat ik niet aan de deur koop, dus ik blijf met m'n blik op oneindig op de bank zitten voor doofstom te spelen, net zolang totdat ze het opgeven. Heb voor het tijdperk van de sticker eens een jongen aan de deur gehad die iets liep te verkopen en vroeg of die bij mij naar het toilet mocht. 'Nee, daar is alles nat, want heb ik net geverfd'. Was de waarheid, maar ik was wel even overrompeld. Vroeg die nog, 'is dat echt zo of vertrouwt u me niet?' 'Uh, beide, fijne dag nog!'