Vanmiddag ging ik naar de wc en veegde ik een beetje bruin bloed af. naar me zelf onderzocht te hebben was het in idd. bruinbloed. Nu net is het rozig maar niet rood! heb verder geen krampen. maar voelde wel dat mijn baarmoedermond een beetje open stond! heb de gynaecoloog gebeld en die zegt afwachten.. Duidt dit op een miskraam?
tsja afwachte of t uitdraait op een miskraam dat weet je nooit... hoop het niet voor je.... hou je ons wel op de hoogte?
Ik ben nu 7 weken ver en al een week bruinverlies en zelfs 1 x echt rood bloedverlies gehad. Maakte me ook echt zorgen en moest ook afwachten. Gister eerste echo gehad en alles was gewoon goed! Dus het hoeft niets te betekenen!
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken! vanmiddag rond half 12 bruinbloed. met afvegen klein beetje. rond 14.00u rozig. daarna nog een keer gekeken weer beetje bruinig, nu niks??
Ik heb dat op het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Telkens bruinrood bloed en af en toe ook rozig. Is ongeveer gestopt bij 10 weken. Helaas kun je niets anders doen dan afwachten... Sterkte!
Ik heb dit tot ongeveer 16wkn zwangerschap gehad, alles is gelukkig goed gekomen. Hoop dat dat bij jou ook zo is! Afwachten en ik weet ut ervaring, dat duurt lang!
ik weet niet of je ook slechte verhalen wil lezen?? bij mij was t foute boel! maar t gaat idd in veel gevallen gewoon goed! ik hoop bij jou ook! succes meid!
Rond de 5-6 weken kan het de innesteling zijn. Heb ik ook gehad. Als het niet erger wordt zou ik me geen zorgen maken. Bij mij stopte het na 3 dagen.
Lijkt me niet verstandig om zelf aan je baarmoedermond te gaan voelen. Hier tot ruim 12 weken bruine bloederige afscheiding gehad.Sowieso bij alle 3 mijn zwangerschappen. Vaak is het een innesteling.
Dank je wel voor de reacties. Ik heb vanaf 17.00u geen bruin verlies meer gehad! Ga ook niet meer aan me baarmoedermond voelen... We wachten gewoon af! Als het foute boel was geweest had t wel door gezet denk ik?
Ik vraag me toch altijd af waarom iemand aan haar baarmoedermond gaat voelen, dadelijk heb je bacteriën aan je handen zitten ofzo. Dat zou ik dus niet meer doen . Ik heb zelfs zwaar helderrood bloedverlies gehad, gelukkig is alles goed. Je baarmoedermond raakt ook beter doorbloed, daar kan het ook van komen. Of dat er net een adertje is geraakt bij de innesteling, en dat dat het veroorzaakt. Het is moeilijk, maar meer doen dan afwachten kun je niet.
Hallo Allemaal, Gelukkig! ik lees bij jullie allemaal hetzelfde! Zondag hebben ik en mijn vriend gevreeën en daarna ineens helder bloed verlies wat binnen 30 minuten ook weer helemaal was gestopt. Waarschijnlijk is dit een contactbloeding geweest. Sinds dinsdag verlies ik ook bruin bloed maar volgens de verloskundige hoef ik mij geen zorgen te maken. Als het helder rood wordt of ik krijg buikpijn moet ik weer bellen. We vermoeden zelf ook wel dat het daar van komt, maar het blijft toch schrikken Sterkte allemaal! En afwachten maar! Liefs Julie Ann
Oh dat vergat ik helemaal te zeggen! Bij mij werd er ook gedacht dat het bloedverlies door seks kwam. Omdat alles daar veel beter doorbloed is en er dus sneller een adertje oid knapt. En ook al dachten wij zelf ook dat het daar vanaf af kwam, het is toch reuze schrikken. Sterkte allemaal!
Ik heb 2 versies.. goede en slechte afloop dus. 1e zwangerschap bruin/roze, geen buikpijn (kwam pas na inwendig onderzoek gyn) bleek een missed abortion (met 10/11 weken). 2e zwangerschap werden de testen lichter, met 5 weken bruinverlies (miskraam). 3e zwangerschap van bruin tot roze, en zelfs een paar keer flink helder rood (doorgelekt!), en ben nu bijna 32 weken zwanger..
Tussen de 7,5 en 10 weken bruinig / roze en helderrood bloedverlies. Geen oorzaak van gevonden, maar ben nog steeds zwanger! Ik hoop dat het bij jullie ook niets betekend!!
De avond van het helderrode bloedverlies had ik het gevoel dat er een band om mijn buik zat, maar geen krampen en steken. Heb de dag erna een echo gehad (omdat ik in het ziekenhuis liep), maar de kleine deed het super. Heb tot 12 weken rust moeten houden omdat er nog veel bloed aankwam. Was meer voor de zekerheid! Bij bruinige zeggen ze dat niet, kan oud bloed zijn!
@essieee had jij dit dagelijks elke keer maar echt een heel klein beetje gehad? En was het echt bruin of ook rood bruin/roze Hier elke dag 1 of 2 wat verlies met afvegen verschillen van bruin/rood bruin, roze