hoi Dames, Wat ik me af vraag: Mijn bh's beginnen allemaal aan de kleine kant te worden. Nu heb ik een mooie voedingsbh gezien (aangezien ik ook bv wil gaan geven) maar kan ik die gedurende mijn zwangerschap ook al dragen? ZIt dat comfortabel en welke maat kan ik dan het beste aanhouden? De maat die ik normaliter draag of een grotere maat? Bedankt alvast!
Hoi Diesel82, Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik alleen meegroeibh's gekocht. (deze haal je in je eigen maat en groeit goed mee.Mijn normale maat is 85B en op het laatst had ik 95E, totaal geen probleem voor mijn meegroeibh's) Pas na de bevalling zijn er voedingsbh's voor mij gekocht door mijn moeder (heb de verpleging alles op laten meten) Nu heb ik deze zwangerschap wel extra voedingsbh's bijgekocht in dezelfde maat als die na de eerste bevalling. Naar mijn mening kun je dus beter nu meegroeibh's kopen en na de bevalling voedingsbh's. groetjes Inge
Gedurende mijn vorige zwangerschap en deze zwangerschap heb ik alleen voedingsbh's gedragen. Je kunt alleen niet van te voren zeggen hoeveel je borsten nog gaan groeien, maar in de meeste voedingsbh's zitten ook nog wel wat groeiruimte.
Ik draag ook alleen voedingsbeha's, maar ik zou er niet teveel kopen en zeker niet te klein. Mijn borsten zijn vorige bv-periode nog zeker een maat gegroeid.