meegroei bh / voedings bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Diesel82, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    hoi Dames,

Wat ik me af vraag: Mijn bh's beginnen allemaal aan de kleine kant te worden. Nu heb ik een mooie voedingsbh gezien (aangezien ik ook bv wil gaan geven) maar kan ik die gedurende mijn zwangerschap ook al dragen? ZIt dat comfortabel en welke maat kan ik dan het beste aanhouden? De maat die ik normaliter draag of een grotere maat?
    Bedankt alvast!

2. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hoi Diesel82,

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik alleen meegroeibh's gekocht. (deze haal je in je eigen maat en groeit goed mee.Mijn normale maat is 85B en op het laatst had ik 95E, totaal geen probleem voor mijn meegroeibh's)
    Pas na de bevalling zijn er voedingsbh's voor mij gekocht door mijn moeder (heb de verpleging alles op laten meten)

Nu heb ik deze zwangerschap wel extra voedingsbh's bijgekocht in dezelfde maat als die na de eerste bevalling.

Naar mijn mening kun je dus beter nu meegroeibh's kopen en na de bevalling voedingsbh's.

groetjes Inge

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Gedurende mijn vorige zwangerschap en deze zwangerschap heb ik alleen voedingsbh's gedragen. Je kunt alleen niet van te voren zeggen hoeveel je borsten nog gaan groeien, maar in de meeste voedingsbh's zitten ook nog wel wat groeiruimte.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.205
    35.928
    113
    Ik draag ook alleen voedingsbeha's, maar ik zou er niet teveel kopen en zeker niet te klein. Mijn borsten zijn vorige bv-periode nog zeker een maat gegroeid.

Deel Deze Pagina