Trappen van paard gehad

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ukoldaatje, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hi,

Ben even geschrokken net, ik heb 3 paarden, die vandaag voor het eerst op de wei mochten.

Bij het in de wei loslaten kwam ik tussen 2 paarden in (werkelijkwaar ik heb al ruim 28 jaar paarden en dat gebeurd me nooit),
    die elkaar trapten.

Ik ben degene die de trappen opgevangen heeft, een trap op mijn stuit, een trap op mijn linker boven been, en een trap tegen mijn linkeronderarm/hand.

Nu kan het zijn dat hij ook nog even via die linker onderarm/hand de zijkant van mijn buik raakte, ik heb die trap dan wel gebroken. Ik weet het niet zeker, maar kreeg op die plek direct een harde buik, kan ook zijn omdat ik zo schrok.

Ben een beetje ongerust. Baby is wel rustig, maar hij ligt vandaag weer zo dat ik hem alleen heel diep van binnen voel, heb m even gevoeld paar minuten daarna.

Toen bij thuiskomst op bed gaan liggen en daar voelde ik hem ook direct en goed.

Nu ben ik uurtje uit bed, en hij is nu stil. Geen beweging. Ben er nog niet terug voor gaan liggen, ga ik zo weer proberen kijken of ik hem wel voel.

Morgen 28 weken zwanger.

Hij heeft me dus niet vol in de buik geschopt, alleen op stuit, boven been, onderarm/hand en ms zijkant van mijn buik.

Kan ook mijn eigen arm zijn die erin kwam. Of helemaal geen van beiden. Wel op die plek een harde buik.

Heb geen buikpijn oid. Alleen mijn stuit doet echt pijn, had natuurlijk al zo n last daarvan BI, was niet lekker. Maar dat kan geen kwaad voor baby daar gelukkig.

Sta sinds tijdje onder controle van de gyn, aangezien ik geen buikpijn heb en de baby wel gewoon gevoeld heb daarna, en ik niet echt in mijn buik getrapt ben, weet ik niet of ik zou moeten bellen?

Heb wel mijn verloskundige gemaild, ondanks de overstap naar de gyn mocht ik hen altijd mailen of bellen als ik vragen had oid.

Mijn man was erbij, die was woest natuurlijk. Ik durf nu niet zo goed mijn zorgen te uiten tov hem.

Moet ik hier wat mee verder?

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier gaat t goed hoor.

KLeintje beweegt net zoals anders, en is vannacht super actief in de weer geweest.

De verloskundige zei ook dat ze me gerust kon stellen omdat ik niet recht in mijn buik getrapt ben.

Moest de bewegingen vandaag even goed in de gaten houden. Als er iets anders is, dan weer bellen.

Maar er is niet anders dan anders. Was gewoon flink geschrokken. Ik blijf nu echt tot na de bevalling uit de buurt van mijn paarden..

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Kan mij goed voorstellen dat je flink geschrokken bent, hou je maar even lekker rustig!

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina