Hallo meiden, ben benieuwd bij wie de bevaldatum klopte waarop je dacht te gaan bevallen. (danhoeft het dus niet je uitrekendatum te zijn) Ik ben uitgerkend op 19 juni. Mijn man denkt dat het 17 juni gaat komen. Ik heb nog geen idee erover eigenlijk. Maar wie had er ook een idee? Oje je man/ vriend en bij wie klopte de datum ook? En wie is er op de uitgerekende datum bevallen? ben gewoon nieuwsgierig
Bij mijn eerste dacht ik dat ik met 42 weken zou bevallen (Vraag me niet waarom). Ik ben uiteindelijk met 38 weken bevallen. Zat er 4 weken naast!
zo dat is wel een heel verschil hahaha Viel dus mee achteraf? Dat je niet nog langer hoefde te wachten?
Mijn termijndatum die ik had uitgerekend was eigenlijk 21april en toen ik daar in het ziekenhuis kwam was dit 4mei.. Mijn vriend denkt dat ik de 22e ga bevallen maar zelf denk ik aan de 26e.. Maarja we zullen zien
Ik heb nog geen idee, maar ik hoop op de uitgerekende datum te bevallen. Ik ben dan namelijk zelf jarig, en mijn moeder ook Zou wel bijzonder zijn!
ik zou het juist leuker vinden als me kindje een eigen verjaardag had.. me moeder is 5 mei jarig dus ik moet niet 5 dagen overtijd gaan
Yup, die reactie hoor ik wel vaker. Je vindt het of leuk of helemaal niks . Ik heb het altijd leuk gevonden om met mijn moeder jarig te zijn, dus van mij mag het !
Ik ben de 30ste uitgerekend.. Ik d8 zelf aan de 27ste & af en toe d8 ik de 37ste week, maar die ben ik nu bijna gepasseerd.. De vriend van me moeder denkt 3 mei.. Ikzelf weet het nu totaal even niet meer, heb al een week lang aardig wat gerommel in me buik & vorige week ook een deel van me slijmprop verloren.. Maar dat wil allemaal niks zeggen, maar daardoor ben ik wel eventjes in de war
Whaha, ook nog steeds aan het w88 indd Het gerommel begint wel steeds meer te worden, vooral savonds en snachts.. Dus ben benieuwd Maja, kga niet teveel hopen, straks zit ik hier nog steeds mee te kletsen op het forum met 42 weken
hahaha ja ik heb ook best wel gerommel snachts.. kan niet eens meer op me rug liggen zo`n pijn in me buik dan ook. Maarja ik ga op me knieen bij de verloskundige als ik de 40 weken ben gepasseerd
ben met de eerste bevallen op 6 oktober 5 dagen na de uitgerekende datum ik dacht toen zelf dat ik op de uitgerekende datum zou bevallen bij de tweede was ik uitgerekend op 27 oktober en ik hoopte dat ik rond 20 oktober zou bevallen want ik ben 28 oktober jarig en ik beviel 14 oktober bij deze ben ik 13 mei uitgerekend en mijn gevoel zegt over een week of 10 mei
Ik dacht dat ik zo laat ging bevallen, omdat mijn moeder 2x met 42 weken was bevallen. En ik had ergens gelezen dat de dochter dan hetzelfde zou overkomen. Was natuurlijk één of ander fabel, haha, maar ik geloofde dat Ik had eerst niet eens in de gaten dat ik al aan het bevallen was! Ik was er helemaal nog niet mee bezig! Mijn moeder zei tegen me: je hebt weeën. Ik zei: ach wel nee joh, ik moet nog even Ze had toch gelijk. Achteraf maar goed ook. Ik zat niet te wachten, was helemaal niet gespannen, liet het allemaal over me heen komen en de bevalling ging goed Hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal zo
Ik lag van Keira in het ziekenhuis, voordat ik moets bevallen. Vanaf 33 weken. Er was toen steeds een reclame op tv. "5 maart 2008 gebeurt het", was van een nieuw programma ofzo. Ik dacht bij mezelf steeds, dan ga ik bevallen. Het was nog zo ook!! Ik was 20 maart uitgerekend. Bij deze zwangerschap ben ik 23 september uitgerekend, maar heb een voorgevoel dat deze ook 14 dagen eerder wordt gehaald. Ik ga nu voor 9-9-2009!!! Wie weet........
ik dacht dat ik 3 feb zou bevallen... ( een maandje te vroeg) ik ben op 8 feb bevallen, dus zat er een paar daagjes naast.
Bij de eerste klopte 't bij mij! Ik was 1 augustus uitgerekend, en ik heb altijd gezegd 27 juli wordt 'ie geboren (dan is mijn schoonvader jarig). En net zo was 't. Nu ben ik 21 december uitgerekend en ik heb 't vermoeden dat ik op 1 december ga bevallen (zou wel redelijk wat te vroeg zijn, maargoed, 't kan wel natuurlijk), want dan is mijn vriend jarig!
Toen ik moest bevallen van ons derde kindje hoopte ik en had ik eigenlijk ook sterk het gevoel dat het op een donderdagmorgen zou komen. De oudste zou dan naar school zijn en de jongste op de creche. Lekker op ons gemak thuis leek me dit keer heel fijn. Op donderdagmorgen leek het of ik buikgriep had. De jongste ging naar de creche, de oudste naar school en een uur later was onze hummel geboren. Nog voordat de oudste naar huis kwam om te eten lagen we lekker schoon op bed.