Hoi dames, Ik maak me een beetje (hoop onnodig) zorgen. Ben nu 14 weken zwanger en heb ineens buikpijn, soort menstruatieachtige pijn. Enig idee wat dit kan zijn? Is dit normaal of zou ik moeten bellen? Zit me niet lekker 😔
Rond die weken kreeg ik een groeispurt. Misschien jij ook? Dat straks je buik ineens een stuk gegroeid is. Weet niet hoe heftig het is natuurlijk bij jou. Als je, je echt ongerust maakt zou ik gewoon de vk bellen.
Is het echt heel heftige pijn of de lichte variant van menstruatiepijn? Ik heb zelf ook rond die periode heel erg last gehad van mijn banden tot hele felle steken. Gelukkig niks aan de hand. Als je je zorgen maakt moet je altijd de vk bellen, want zoals hier boven staat zou je eventueel ook een blaasontsteking hebben.
Het is niet heel heftig maar meer zeurend en vervelend, zou bijna nu bellen maar misschien is dat ook weer stom... Vind het gewoon eng
vanmorgen toch maar contact opgenomen met de verloskundige (het was vanmorgen al wat gezakt) en volgens haar zou dit waarschijnlijk het groeien van de baarmoeder zijn en zou het moeten zakken met rust en warmte. Nu is het toch weer wat terug en dan schiet ik toch wel weer een beetje in de stress. Pfff, best lastig hoor, wil ook niet panieken maar valt me niet mee....
Herkenbaar hoor, hier ook last van menstruatie krampen. Ga vanuit dat het inderdaad gewoon groei is van de baarmoeder.
Hier ook herkenbaar maar hoort er allemaal bij, er gebeurd ook zoveel. Maar logisch dat je je zorgen maakt!
Hier vanaf 8 weken last van en dat is nu bijna 3 weken geleden. Is het groeien van de baarmoeder werd mij verteld. Ik kreeg wel een extra echo voor het geval dat, dus als je daar behoefte aan heb dan zou ik dat ook vragen!
Ik heb er nu ook al aantal weken last van en maakte me er ook zorgen om. Maar je hoort het veel en de controles zijn elke keer goed dus nu meer vertrouwen dat het echt komt van de groei vd baarmoeder.
Maandag weer controle en daar zal ik het nog een keer aankaarten. Misschien (hoop ik) krijg ik dan ook wat meer vertrouwen.
Heb ik ook gehad. Hoort erbij zeggen ze. Vond het maar niks. Maar er was niks a d hand. Wel goed dat je belt bij een vervelend gevoel, blijf dat doen. Daar zijn ze voor
Ik heb het ook regelmatig gehad, en het was bij mij ook het groeien van de baarmoeder. Even van die zeurende krampen onderin, die dan in een bad of onder de douche weer wegtrokken.. niets om je zorgen over te maken verder. Mijn baby deed het allemaal prima op de echos en nu ik hem ook voel ben ik weer wat extra gerustgesteld.