ik zit hier helemaal te shaken, net vloog hier de trauma-heli over, en automatisch ga ik dan naar de site waar op staat waar die heen gaat. nu zie ik dat die naar een klasgenootje van mijn zoontje gaat! samen met 2 ambulances. sjeeee, ik hoop zo dat het niet ernstig is, maar ja, waarom sturen ze dan de trauma-heli? weet even niet goed wat ik er mee aan moet, moest het even van me afschrijven.
oeii dat is schrikken, hopen dat het meevalt met het kindje maar de traumaheli komt volgens mij idd niet zomaar...
Jee eng is dat altijd he.. Hopelijk is er niks ernstigs. Wie weet hoor je het straks op school wat er aan de hand is.
heb het hier laatst ook meegemaakt, ze gingen na een gezin waar net een baby geboren was, werd er zo beroerd van want ze kwamen inderdaad voor de baby. Weet je al wat meer? ze komen inderdaad niet zomaar!
er wonen daar meer mensen in 1 huis (allemaal familie) en er wonen daar 3 kinderen, het is natuurlijk allemaal erg, maar ik hoop zooooo dat er niks met 1 van die kinderen is!
he bah...ik kan alleen bij google iets vinden over vinkeveen..rond half 2 vandaag....zou dat het zijn? Ging in ieders geval om een vrouw met onbekend letsel in de badkamer...
mijn man kwam er net toevallig langs. er staan (zoals overal) een hoop mensen op straat te kijken. ze zeggen daar dat er een kind in de vijver is gevallen. dat klinkt echt niet goed, ik weet dat ze daar een vijver hebben zonder omheining, en met 2 kinderen die niet kunnen zwemmen. AUB GEEN VEROORDELINGEN HIER OVER DIE VIJVER MET KLEINE KINDEREN!!! ik zit hier gewoon met tranen, ook al is het nog niet zeker wat er gebeurd is, het is daar zeker ook niet goed...
Laten we dan maar hopen dat de traumaheli er alleen maar voor alle zekerheid is opgeroepen en dat deze onverrichter zake weer naar "huis" mag gaan. De heli wordt er in geval van onduidelijk letsel wat toch heel ernstig lijkt gewoon "bij" geroepen en heel vaak gaat de heli zonder vrachtje weer terug naar het ZH, omdat uiteindelijk de ambulance voldoende snel bij het ZH kan zijn.
Laatst was hier vlakbij ook een traumaheli voor een kindje die ook in een vijver was gevallen. Zij is er gelukkig weer helemaal boven op gekomen. Hopelijk ook in het geval met dit kind.