Ik zoek iets voor de deur zo dat we minder in kijk hebben. Vitrage vind ik niks dus ik dacht aan plakfolie. Nu ben ik al bij meerdere bedrijven geweest alleen dan komen de figuren niet uit met de maten van onze deur. Nu zag ik hier een aantal in de buurt die hebben plakfolie met het hun huisnummer er op. Nu wil ik ook zo iets alleen nu weet ik niet waar je dat kan laten maken. Mijn vriend zegt dan moet je gewoon even bij die mensen aanbellen en vragen. Alleen ik ben niet een typ dat zo op mensen afstapt. Dus ik denk vraag ik het hier misschien dat er mensen zijn die het ook hebben.
Kun je het niet zelf knippen uit plakfolie? Dat moet allemaal wel heel prciesjes maar je bent denk ik wel een stuk goedkoper uit dan en bedrijf die dit voor je doet.
Mijn schoonzus heeft het ook zelf gedaan. Raam met plakfolie en in het midden een 'open' stuk en daarin met plakfolie weer het huisnummer. Ziet er erg leuk uit.
Bij leen bakker, praxis, karwei, gamma enz. Verkopen ze plakfolie. Die rollen zijn in verschillende maten vaak verkrijgbaar. Zou ik daar kopen en zelf knippen. Is vaak veel goedkoper.
En op de achterkant van die plakfolie zitten ook allemaal vierkantjes van 1 bij 1 cm. Dus je kunt heel makkelijk meten en recht knippen.
je hebt tegenwoordig ook statische folie. zelfde idee en effect maar dan plak het niet, dus als je fout "plakt" kan je het opnieuw doen. en volgens mij kan je inderdaad zelf een cijfer eruit knippen/snijden.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik denk dat ik voor het statische folie ga. Want mocht er dan iets fout gaan kan ik het er zo weer afhalen.