Ik vind dit topic een beetje dubbel... Het is vreselijk wat deze mensen is overkomen en ik hoop ook echt dat dit kindje er goed uit mag komen. Het lijkt me nog vreselijker om straks als ouders of andere naaste van het kindje zo'n topic tegen te komen op het internet waar wildvreemden, die goed bedoeld meeleven, tot in details op de hoogte worden gehouden van de gezondheid van mijn kind. Ook al begrijp ik dat het voor TS op het moment schrikken was en iedereen het hier goed bedoeld, vind ik het niet echt gepast.
dat vind ik ook! ik zou ook echt niet teveel details neerzetten. straks staat zijn halve dossier hier op het forum.... (let wel, openbaar forum) Ik vind dat je dat eerst even met de ouders van het kindje moet overleggen! Al is het allemaal super lief bedoeld. Als je iemand niet kent hoef je ook niet die details te weten...
AH zoveel wordt er toch niet open en bloot neergegooid en het stond immer ook op internet... weten ze al meer?
Ik snap je wel, maar ik denk dat dit topic nooit gestart is met deze bedoelingen. Als het niet gepast is, zullen de mensen van hier wel ingrijpen en hem op slot doen.
@pcootje, ik snap je ook wel, maar dat is natuurlijk niet de opzet geweest. ik wou van me afschrijven, en dan krijg je uiteraard dat mensen willen weten hoe het afloopt. die mensen wou ik dus op de hoogte stellen. zelf vind ik het altijd zeer 'jammer' dat als ik ooit ergens iets lees, dat je meestal niet komt te weten hoe het is afgelopen. met die bedoeling heb ik dus ook verder geantwoord hoe het nu met het jongetje is.
nou ik wil toch wel graag weten hoe het verder met het knulletje gaat en denk dat dat best kan zonder al te veel prive gegevens te vermelden
Ja sorry, ik begon vandaag door de vraag te stellen hoe het gaat. Ik heb niet nagedacht aan de gevolgen inderdaad, dat familieleden het kunnen lezen op dit openbare forum. Maar daarnaast is het ook wel 'goed' om te weten hoe het afloopt. Iedereen is daar benieuwd naar.
het kindje mag vandaag naar huis. de voorspellingen zijn goed, maar het is nog niet te zeggen wat en hoeveel hij er aan over houdt.
Ow wat fijn dat hij lekker weer thuis mag zijn, hoop alleen dat hij er niks aan overhoudt maar gelukkig is hij er nog! fijn dat je het nog even melde, ik was ook erg benieuwd!