Het was een heerlijke ochtend lekker veel gespeelt, bij opa en oma mill, we gingen die dag naar grote opa en oma mill, we waren daar aangekomen en zijn we samen de eendjes weze voeren, we gingen vrolijk weer naar voren, mamma zei nog ik ga eventjes plassen, gaan we strax als we gaan weer eventjes naar de eendjes achter,! Ik kom terug van het plassen, en ik was devin kwijt, ik begin te zoeken, en harder te lopen met de gedachte hij zou toch niet in het water zijn gevallen, nee Charel dat maak je je eigen alleen maar wijs! ik kom bij het water aan, en ik zie daar me lieve kleine manneke liggen .heb me schoenen uitgeschopt en me jas uitgerukt, en ben er in gerent, en me lieve kleine ventje er uit gehaalt, ik schreeuwde nee dit kan niet waar zijn! ik was zo bang zo bang dat ik je kwijt zou raken al snel kwam jou pappa er aan, die heeft jou van mamma over gepakt, en begon te reanimeren. Opa kwam er aan, en die hielp mee, je was al zo wit en paars je voelde zo koud aan. en dat in 3/4 minutjes tijd! Mamma is op en neer gaan lope en Oma&Tante Ria kwamen er aan, en die hebben het overgepakt van Pappa&Opa! Mamma zakte door de grond pappa heeft me toen naar binne getilt, maar ik wilde niet naar binne ik wilde bij me kleine lieve manneke zijn .De ambulance en de trauma helicopter waren er al snel, al duurde het voor pappa&mamma een eeuwigheid! die hebben je vrij snel in slaap gebracht, maar je leefde Gelukkig nog!! dat was al een klein beetje hoop .Snel naar het ziekenhuis, daar stonde ze met meer als 20 artsen om je heen, want je was nog steeds in een kritieke toestand, ging je het wel redden? of red je het niet? die vraag speelde telkens door ons hoofd. Onze lieve kleine manneke, je bent alles wat Pappa&Mamma lief hebt Al snel werd je naar de IC gebracht, daar hielde ze je koud.Maar dit was beter voor jou, beter voor je hersentjes, maar je lag in een kunst matige Coma, dat moest wel want anders zou je te veel mee krijgen, Al snel kwamen Opa&Oma ook naar je toe, die hebben ook wat gehuilt kleine vent we waren met z`n alle zo bang zo bang! Die avond is Tante Esther en Oma Uden ook nog geweest, En tante Jenny & ome Pattie ook, we leefde zo erg in onzekerheid of je het ging redden? hoe moesten Pappa&Mamma dit aan Jesse vertellen, dat ging er ook nog door ons heen. we zijn tot heel laat bij je gebleven tot dat de zuster kwamen zeggen dat we moesten gaan en uitrusten, uitrusten kun je niet, elke avond heb ik het beeld voor me hoofd, maar we moesten er zijn voor jou!! 3 dagen lang hebbe we in onzekerheid geleefd. maar we wisten je bent een knokkerd een vechtertje!! onze kleine manneke gaat het redden Je knokte en je knokte, en het is gelukt!! je bent er weer, we hebben jou weer opnieuw gekregen!!!we zijn zo trots op jou!! zo trots. we houden super super veel van jou!!! We zijn iedereen super dank baar, vooral de mensen die ons hebben geholpen in die onzekere dagen!! Ons kleine manneke is terug! hij is er weer, bedankt voor jullie medeleven en steun M.V.G de ouders van devin
ok, het is half 9 in de ochtend en ik heb alweer tranen in mn ogen... Wat fantastisch dat jullie zoontje het heeft gered, heel veel geluk Amber
Wat fijn om te lezen dat het goed met Devin gaat. Wat een onzekere en vreselijke tijd! Sterkte om dit te verwerken
kippevel hier bij jullie verhaal, papavan devin! super dat jullie knulletje er weer helemaal bovenop is!
Wat ontzettend fijn om te lezen!! Hier ook ontroerd, het is de ergste nachtmerrie van een ouder om zoiets mee te maken. Gelukkig hebben jullie snel gehandeld en leeft jullie kleine manneke nog!!
wat super dat hij weer ''terug'' is.. wat een vreselijk verhaal zeg! en wat hebben jullie goed gehandeld zeg!! veel sterkte met het verwerken en heeel veel beterschap!
Zo, ik ben helemaal ontroerd! Wat een heftig verhaal, helemaal kippevel! Maar wat geweldig dat het allemaal goed gaat met de kleine man!!!! Wat een opluchting!
Jeetje! Kippevel over mn hele lichaam en tranen in mijn ogen! Wat super dat het zo goed gaat! Is hij er helemaal bovenop gekomen? Ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe!
Gelukkig dat alles goed gekomen is! Jullie mannetje is idd een vechtertje! Moet een van de ergste dingen zijn die je als ouder kunnen overkomen. Zo machteloos zijn en alleen maar hopen...
meid ik had laatst een topic geplaatst dat me zoontje in het water was gevallen en ik kreeg niks anders dan lieve complimenten bah zeg ik weet dat dat gewoon je ergste nachtmerrie is