Wanneer je zwanger bent zijn de buikfoto's erg populair, maar nou leek het me wel eens leuk om foto's te posten van pas bevallen buiken(tot een jaar na de bevalling ofzo). Gewoon om aan elkaar te laten zien dat het er inderdaad allemaal wat minder strak uitziet, of om juist te pronken met een strakke buik na de bevalling Wie durft?
ik durf wel ik ben bestwel verbaast over mn buik nu, ik vind hem nu nog mooier dan voor de bevalling, maar ik ben ook nog jong hoor dus dan is het misschien wat makkelijker weer in model te springen foto 1 is natuurlijk zwanger, foto 2 is 4 dagen na de bevalling, foto 3 is 2 maandenen foto 4 is 4 maanden.. View attachment 42133
Ik ga wel voor; 3 weken na de bevalling! Lijkt een beetje op toen ik 10 weken zwanger was haha. Voor de zwangerschap had ik geen buik. maar moet wel nog 8 kilo afvallen ook.
arrrrrrrrrg ik ben jaloers!! wat heb jij een mooie buik zeg! die van mij durf ik niet te laten zien, maar ik heb geen striae gelukkig. ik kan wel vertellen dat die van mij een stukje groter is geworden, er zitten nog 5/6 kilo bij die ik voor de zwangerschap niet had. groetjes
Oww..heb de mijne hier ooit al eens geplaatst in een ander topic. Na deze tweede is mijn buik eigenlijk strakker dan vlak na de ks van de eerste, toen was ie veel "zachter". Elmo