borstverkleining na de bevalling.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door AnneAedyn, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneAedyn

AnneAedyn Lid

4 jan 2010
    10
    0
    0
    model en binnenkort student
    Nijverdal
    Hai dames!

ik ben 3 maart 2009 bevallen van mijn lieve zoontje.
    ik ben tijdens mijn zwangerschap toen van een b cup naar een e/f gegaan.

ik ben heel erg slank van postuur en heb nu heel erg last van mijn rug en nek, en ze zitten enorm in de weg.
    nu zit ik te denken aan een borstverkleining.
    iemand hier ervaring mee? of hetzelfde probleem?

let's hear it! ik weet niet wat ik ermee moet.

2. marjan77

marjan77 Bekend lid

ik heb 13 jaar geleden een borstverkleining laten doen, van een kleine F naar een ruime B. Ben er tot op de dag van vandaag heel erg blij mee!!
    Je mag me pb-en als je meer info wilt.

3. AnneAedyn

AnneAedyn Lid

4 jan 2010
    10
    0
    0
    Nijverdal
    thnx voor je reactie!

hoe ging dat allemaal in zijn werk?
    en hoe ging het nadat je de borstverkleining was ondergaan?

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik vroeg me af: kunnen ze niet nog weer kleiner worden? Misschien duurt het nog even langer? Ik heb weer precies dezelfde maat als voor de zwangerschap. ik ben okt 2008 bevallen.
    Of heb je daar al navraag naar gedaan. Het is toch een flinke operatie, als het niet nodig is...de lichamelijke belasting snap helemaal hoor!

5. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud is je kindje nu, en geef je nog borstvoeding? Ik had na de bevalling en tijdens de voedingsperiode ook echt gigantische borsten (cup H), en ik heb toen ook echt met de gedachten gespeeld om er een stuk vanaf te halen omdat ze gewoon niet meer te dragen waren. Toen ik eenmaal met de voeding ben gestopt werden ze weer de oude maat (cup F, ook niet klein maar prima bij mijn figuur). Alleen... ze zijn natuurlijk wel heel erg groot geweest en ze zijn een stuk platter geworden. Als ik jou was zou ik het nog even aankijken.

6. AnneAedyn

AnneAedyn Lid

4 jan 2010
    10
    0
    0
    Nijverdal
    ik heb geen borstvoeding gegeven.
    ik ben nu 10 maand geleden bevallen, ze zijn nog geen cupmaat kleiner geworden en verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren.

het is inderdaad wel een hele ingreep.
    pfff dilemma:)

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Het is inderdaad een moeilijke beslissing, ik zou het met de huisarts bespreken, die kan je ook advies geven. Of een keer naar zo'n kliniek bellen voor info, omdat het als gevolg van zwangerschap is. Wie weet staat er een termijn voor voordat je dat kan gaan doen en als je een tweede kindje wilt, of je dan niet een risico loopt dat ze weer zo worden, dat je daarom toch even moet wachten of zo. Het zijn maar ideeen hoor! Hoop dat je er wat aan hebt!

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zelf wil ik het ook nog enes gaan doen. heb een beste cup H en ben erg klein al ben ik wel mega rond hahaha. dus eerst afvallen en dan worden ze ook gereduceert. had ze al voor de zwangerschap. en heb dr idd ook erg veel last van. maar ik doe het dus pas bewust nu ik klaar ben met kids. we hebben er twee van elke een en dat is voor ons klaar. het is namelijk ook zo dat als je weer zwanger zou worden ze net zo hard weer kunnen groeien. en dna zou je nog een keer moeten. weet niet of je verz dat 2 keer vergoed. en of je zelf nog een keer son ooperatie zou wille.

9. AnneAedyn

AnneAedyn Lid

4 jan 2010
    10
    0
    0
    Nijverdal
    ik denk dat ik inderdaad eerst dan maar naar de huisarts moet gaan.

het zou inderdaad kunnen dat ze na de 2e weer groter worden.
    en ik wil wel graag nog een 2e kindje erbij:)

iniedergeval super bedankt voor jullie reacties!:D

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Interessant, ik zit er aan te denken om een correctie te laten doen. Ik ben van een 80G naar 70E en ik wil niet eens welke cupmaat ik had toen ik stuwing had, mijn borsten waren in ieder geval veel groter dan haar hoofdje. Het is meer vel dan borst, ik schaam me dood. Ik ben 21! :(

Maar wacht je niet tot na een eventuele 2e zwangerschap? Anders is het misschien voor niets geweest.

11. AnneAedyn

AnneAedyn Lid

4 jan 2010
    10
    0
    0
    Nijverdal
    ik ben vandaag langs de huisarts gegaan.
    waar ik erg blij mee ben dat ik nu die stap gemaakt heb!:D

ze zei dat ze niet vanzelf kleiner zouden worden omdat het overgebleven vel en vet was van de zwangerschap.
    ik ga binnenkort een afspraak maken met een chirurg bij de veldhuiskliniek.
    al zei mijn dokter dat vele chirurgen mij waarschijnlijk niet zouden operen omdat ik weinig klieren in mijn borsten heb zitten. dus dan zouden ze gaan hangen na de ingreep tenzij er misschien dan ook nog weer siliconen in worden gezet.

een heel verhaal en gedoe dus.. jullie horen het nog als ik meer weet!:)

Deel Deze Pagina