Heeft iemand ervaring met sokken van de h&m? Mijn dochter heeft tot nu toe altijd de fresh feet sokken van de hema naar tevredenheid. In andere/dunnen sokjes krijgt ze snel zweet voeten. Maar ze wil zo graag eens sokken met een leuker printje. Nu zag ik bij h&m hartstikke leuke sokken maar geen idee hoe de kwaliteit hiervan is
Ik kan ze niet echt aanraden. Sokjes zitten nooit goed. Ze glijden van de voetjes af. Bij de tenen zit het ook raar. Gewoon vlak dus, daarbij zijn ze niet echt elastisch. De sokken van V&D zitten weer helemaal perfect
V&d heeft ook sokken van bonny doon.. Die zitten ook lekker. Geen printjes, wel kleurtjes. Verder hier vaaj sokken van de zeeman. Geen topkwaliteit maar ze zijn ook niet duur en de printjes altijd superleuk. Voor mezelf gek pp bamboe-sokken. Deel van de vezel is dan van bamboe-cellulose... Heerlijk frisse, dunne sokken zonder randje. Maar as iemand weet waar ze daar kindersokken van verkopen hou ik me aanbevolen
Hier altijd de sokken van Ter Stal. Blijven in de was erg goed, voor meiden lekker vrolijk, krimpen amper en zakken niet af. Sokken H&M geen ervaring mee
De kwaliteit is niet super, maar we hebben er wel altijd een paar 'voor erbij'. Mijn zoontjes vinden de prints namelijk ook leuk De sokken vallen ruim, maar zitten verder oké. Ze krijgen er ook geen zweetvoetjes in. Alleen je ziet echt dat de stof snel minder wordt na een paar keer wassen.
Ik heb ze van het Kruidvat, Action en de Zeeman. Die bevallen wel, al moet je bij de Action altijd een maat groter kopen, klopt niet veel van.