Hoi Ik ben 12 dagen geleden bevallen van een dochter. Ik werd ingeleid met 34 weken omdat ik zwangerschapsvergifteging kreeg en daarna nog eens over sloeg naar een hellp . Ik ben heel erg ziek geweest door de hellp. Zij is prematuur maar ook dysmatuur. Zij verblijft nu dus al bijna 2 weken in het ziekenhuis. Ik heb in mijn kraamtijd geen kraamzorg gehad of wat dan ook. Mijn bevalling ging goed maar helaas nodige complicaties die er zijn gekomen waaronder een infctie en 2 liter bloedverlies en ik heb een vaginawand reptuur die ze op de ok moesten hechten. Sinds 3 dagen heb ik erge last van mijn plas gaatje om het zo maar even te zeggen en dan vooral bij bewegen dus op staan en zitten en draaien in bed. Ik voel dan echt flinke steken en dan is het weer weg. Ik ben vandaag weer terug gegaan naar het ziekenhuis ze zagen dat ik een schimmel infectie had maar het andere konden ze niet verklaren urine is getest op blaasontsteking maar dat is het niet....Zijn er meerdere vrouwen die dit gehad hebben en gaat dit wel over?
Ja dat had ik ook. Voelde erg vervelend! Ik heb er wel een tijdje last van gehad, maar nu is het helemaal weg (4 maanden na bevalling). Ook getest op blaasontsteking maar dat was het niet. Eigenlijk kon niemand het verklaren. Het is een rotgevoel, maar mijn ervaring is dus dat het gewoon weg gaat.
Het gekke is dat ik 12 dagen geleden ben bevallen en dat deze pijn pas sinds 3 dagen is dus ik begrijp echt niet waarvan het komt. Wat deed jij tegen de pijn? Ook als ik loop voel ik die stekende pijn en dan sta ik gewoon krom van de pijn en dan paar sec zijn die steken weg.....Had jij ook echt precies het zelfde?
Ja inderdaad, echt van die steken! Ook toen de pijn minder werd en er kwam iets tegenaan, voelde ik meteen weer steken. Maakte me toen erg ongerust, maar is gelukkig vanzelf weggegaan. Ik weet overigens niet meer wanneer dit bij mij precies begon. Of dat al direct na de bevalling was of paar dagen later. Ik denk achteraf dat het misschien gevoelige zenuwen waren die door de bevalling toch een flinke klap hebben gehad. Als je ongerust bent, kun je ook altijd een verwijzing naar een uroloog o.i.d. vragen. Die hebben vaak wat meer verstand ervan.
Ik had dat ook die pijn, en pas nadat mijn urine echt goed onderzocht is, nl 48 uur op kweek gezet in het ziekenhuis, kwam er wel een urineweginfectie uit.