Mijn vlos had het van de week over een "traumatische bevalling" of "traumabevalling". Zij zei dat ik meer kans maak op zo'n soort bevalling door mijn verleden (wil er niet te diep op ingaan maar zij doelde op mishandelingen en vernederingen door mijn ex, de vader van beebje). De tijd was al bijna om dus veel vragen heb ik er niet over kunnen stellen. Weet iemand van jullie misschien wat dit is? Ik heb al wat gegoogled maar kon niet echt iets specefieks vinden. Alvast bedankt! Edit: deze is dubbel geplaatst. Bij zwangerschap staat de andere nu.
belachelijk dat ze je daar "bang" mee gaat zitten maken... en bevalling ervaart iedereen weer anders....jij gaat je nu van te voren waarschijnlijk al bang zitten maken dat jij straks door je verleden een traumatische bevalling krijgt terwijl dat waarschijnlijk niet eens zo is... op internet is er niet veel over te vinden meid, dus als ik jou was zou ik je vk aan de staart trekken en vragen wat ze daar precies mee bedoelde, zet je vragen desnoods op papier, je bent net 22 wkn. je hebt nog een tijdje te gaan en dan ga je je straks zorgen zitten maken over de bevalling... succes meid