Uitblijvende menstruatie

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Skaya, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mijn zoontje is bijna 10 maanden en ik heb nog steeds geen cyclus. Ergens in december gestopt met borstvoeding dus had verwacht nu toch wel een keer ongesteld te worden.
    Ben al een keer bij de huisarts geweest in december vanwege spotting en die zei dat ik eerst maar moest stoppen met borstvoeding en dan 6 weken moest afwachten. Dat zijn nu al dik 3 maanden...dus ga binnekort maar weer een afspraak maken. Wil zo graag dat mijn lichaam het zelf weer oppakt.
    Iemand ervaring met een wegblijvende menstruatie?

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook een wegblijvende menstruatie gehad bij mijn zoontje.

Half juni was ik bevallen, 6 wk bv gegeven en eind november ben ik maar eens naar de huisarts gegaan....
    Hij heeft mij toen verteld dat ik toch nog even af moest wachten (begin januari terug komen, half jaar voorbij na bv).
    Begin december werd ik gelukkig gewoon vanuit mezelf weer ongesteld....

Het is niet "gewoon" om ze lang te moeten wachten, maar het kan wel gebeuren en is niet meteen abnormaal zeg maar.
    Vervelend is het zeker en vooral als je een tweede of meerdere kinderwens hebt. Als je onzeker blijft, gewoon aandringen bij je huisarts voor een doorverwijzing.
    Succes.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dat zouden ongeveer 4 maanden na het stoppen met de bv zijn.

Zit hier op dik 3 maanden na stop bv. Denk dat ik het nog enkele week(jes) aankijk en dan gewoon maar is kijken of het allemaal nog wel werkt..

Deel Deze Pagina