hoi allemaal, ik heb de maxicosi net van zolder gehaald en bedacht me dat het wel zo fris zou zijn als ik de bekleding even zou wassen. Met veel gepiel dus losgemaakt... lees ik binnenin: Handwas *zucht* , dan had ik er net zo goed met een natte doek doorheen kunnen gaan... Meiden die hem toevallig wel in de wasmachine gedaan hebben? Zelf heb ik wel vaker kleding die volgens de label niet in de wasmachine mag ofzo, maar een korte (30 graden) draai, zonder veel te centrifuceren gaat dan altijd wel goed. Maarja, ik wil natuurlijk de maxicosi wel bruikbaar houden... ervaringen dus? groetjes Athina
Jahoor, ik heb de bekleding van de mijne destijds gewoon in de wasmachine gedaan op handwas, dat was zo'n maxi-cosi met van die fluwelen bekleding, en hij was gewoon netjes schoon niet gekrompen of iets dergelijks. Als je geen handwasprogramma hebt kun je het ook op een fijnwasprogramma doen, das ongeveer hetzelfde idee.
Ik wil de maxi cosi van de week ook even uitwassen. Hij is toch 14 mnd gebruikt voor dochter en staat nu alweer 1,5 jaar boven op zolder. Dochter heeft er ook weleens lekkage in gehad, dus wel zo fris voor nummer 2! Ik stop hem gewoon in de wasmachine, handwasprogramma en koud.
ok thx meiden, dan ga ik het toch gewoon maar proberen. Even kijken in de beschrijving welk programma het handigst is , ik gebruik nu eigenlijk altijd 2 programma's van de 11 (heb hem nu 4 maanden ofzo) .
Ik heb het toen ook gewoon gewassen. was ze er op door gelekt. en toen hem nat om heen gedaan en in de zon gezed