maxicosi bekleding wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Athina, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,

ik heb de maxicosi net van zolder gehaald ;) en bedacht me dat het wel zo fris zou zijn als ik de bekleding even zou wassen.
    Met veel gepiel dus losgemaakt... lees ik binnenin: Handwas *zucht* , dan had ik er net zo goed met een natte doek doorheen kunnen gaan...

Meiden die hem toevallig wel in de wasmachine gedaan hebben? Zelf heb ik wel vaker kleding die volgens de label niet in de wasmachine mag ofzo, maar een korte (30 graden) draai, zonder veel te centrifuceren gaat dan altijd wel goed. Maarja, ik wil natuurlijk de maxicosi wel bruikbaar houden...

ervaringen dus?

groetjes
    Athina

2. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jahoor, ik heb de bekleding van de mijne destijds gewoon in de wasmachine gedaan op handwas, dat was zo'n maxi-cosi met van die fluwelen bekleding, en hij was gewoon netjes schoon niet gekrompen of iets dergelijks.

Als je geen handwasprogramma hebt kun je het ook op een fijnwasprogramma doen, das ongeveer hetzelfde idee.

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb hem op de handwas gedaan in bad..dan krijg je hem ook goed schoon

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik wil de maxi cosi van de week ook even uitwassen. Hij is toch 14 mnd gebruikt voor dochter en staat nu alweer 1,5 jaar boven op zolder. Dochter heeft er ook weleens lekkage in gehad, dus wel zo fris voor nummer 2!

Ik stop hem gewoon in de wasmachine, handwasprogramma en koud.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ok :) thx meiden, dan ga ik het toch gewoon maar proberen. Even kijken in de beschrijving welk programma het handigst is :) , ik gebruik nu eigenlijk altijd 2 programma's van de 11 ;) (heb hem nu 4 maanden ofzo) .

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb het toen ook gewoon gewassen. was ze er op door gelekt. en toen hem nat om heen gedaan en in de zon gezed

Deel Deze Pagina