Hallo allemaal, Ik ben helmaal tot over mijn oren verslaaft aan Disney! De parken, films. En ik spaar Disney Snowglobes, en dit jaar heb ik van mijn man wel een hele bijzondere gehad voor mijn verjaardag. Eentje van Mary Poppins! Dus wie klets er gezellig met mij mee... Of leuke nieuwe Disney roddels zijn ook welkom. Ik zal de eerste doen: Er komt een Starbucks in Disneyland Resort Parijs (naast Rainforest Café) Gr, Tinkerbel
Disney is super! Vorig jaar zijn we als 2 kleine kinderen 3 dagen naar disneyland parijs geweest, echt super. Manlief spaart alle donald duck pockets en dubbel pockets, is nog lid van de donald duck weekblad. En we hebben zo'n geanimeerde disney telefoon. We zijn nu nog op zoek naar een mooi dd standbeeld voor in de woonkamer.
ja disney geweldig onze huwelijksreis ging erheen hahaha echt super en ben er daarna nog 2 keer geweest en we iwlden dit jaar met onze kleine meid heen maar mijn vent kan geen vrij krijgen dus volgens jaar beter spaar ook de dvd`s helemaal gewledig
mijn beste vriendin is ook helemaal disney gek, hihi ze gaat er nu voor de 14e keer heen. ik zelf ben er nog nooit geweest, roep nu al tijden dat als ik ga dat we dan naar florida gaan, daar lijkt het me zo machtig mooi.
nou idd florida wil ik ook nog eens heen maar dan eerst flink sparen en de kids groter dat die er wat van mee krijgen
Ja, als je naar Florida wil is het beter als je wat grotere kinderen hebt. Alleen al voor de lange vliegreis!
Wij zouden een paar jaar geleden naar florida gaan, maar toen werd de vriendin die mee zou gaan zwanger, dus dat ging niet door en daarna werd ikzwanger en nu ben ik weer zwanger, dus dat moet nog maar even wachten. Ooit gaan we wel dat weet ik zeker, maar moet nog even geduld hebben. Wij zijn ook disney fan. Zijn voor onze huwelijksreis naar disney parijs geweest en hebben alle disney dvd's en noem het maar op. Een hele kast vol met beeldje van vooral Mickey Mouse, dus ik snap jullie helemaal.
ons moppie is ook al helemaal fan kijkt elke dag wel een dvd als het aan haar ligt tenminste. ze kent en herkent ze ook allemaal. en als ze het disneykasteel ziet is het meteen kijk mama vakantie hahaha helemaal geweldig dus. mijn vent is ern iet echt blij mee dat ik dr zo opstook hihi want we hadden afgesproken dat we pas weer zouden als de jongste 8 was maar ja dat duurt nog zo lang hihi want die is nog niet eens in de maak hahahaha
@mamma suus: Ik ken dat probleem, onze zoon is nu pas 4 maanden zoals je ziet. En we hebben afgesproken dat we pas gaan als hij minstens 4 is. Maar als het aan mij ligt gaan we volgend jaar al! (ha ha) Gr, Tinkerbel
Leuk ! Hier ook een disney fan , vorig jaar hebben we met ons trouwen van mijn ouders een abonnement cadeau gekregen. Erg gaaf . Beetje zonde alleen dat ik 2 maanden na ons trouwens zwanger raakte maar oke. We zijn strakjes 3 x geweest met het abonnement. Toen ik 10/11 weken zwanger was (december vorig jaar) , met 26 weken (maart dit jaar) en we gaan in november dus weer. Voor het eerst met onze kleine meid dus. M'n man ziet dat wel niet zo heel erg zitten, hij is bang dat het te koud is voor haar, maar ik wil haar dan absoluut nog geen 4 dagen thuislaten, dus tja.. En ik heb begrepen dat er zeer goede faciliteiten zijn in disney, verder heb je natuurlijk ook de babyswitch (we gaan trouwens met nog een stel, zonder kinderen) . Dus het zal vast goed komen. Ik kijk er echt al naar uit en mn man ook . Ook gewoon de foto's met de disneyfiguren blijf ik leuk vinden en straks dus met ons meisje daarbij hihi.
Ik ben ook gek op disney vooral: Winnie The Pooh en Disney Princess (Belle, ariel, jasmin, sneeuwwitje, doornroosje en assepoester) Ik spaar ook alle Disney Dvd's en heb alle baby spullen van Winnie The Pooh. Als mijn dochtertje groter is ga ik haar kamertje om toveren in een (je raad het al) disney prinsessen kamertje En als mijn dochtertje 1 is willen we naar Disneyland gaan. Nu is ze daar nog veel te klein voor volgens mij.
@Athina: Toen Thomas van mij 3 maanden was zijn wij ook 3 daagjes naar Disney geweest, en hebben mijn ouders opgepast. Ik keek er erg tegen op, maar ik kwam uiteindelijk wel echt zo uitgerust terug. Dus dat zegt ook wel wat. Maar het is wel waar Disney is ook echt gebouwd hoor voor mensen met baby's. Ze hebben zelfs in Main street een heel eigen babyverschoon gebouw! Gr, Tinkerbel
ons meisje heeft nu ook een echte disney prinsessenkamer. en ze is er helemaal gek van. ze is ook vernoemt naar een disney prinses hihi ze heet yasmine. wil toch volgend jaar weer eens proberen hopen dat mijn man dan vrij kan krijgen dan gaan we echt wel heen. alleen weeti k niet of we er wel met een baby heen zouden gaan want dan kun je zelf ook niet overal in en dat vind ik ook niks wil wel wat dingen doen. niet alleen maar rondhuppelen. dus dan zou als we een kleine er bij hebben die bij opa en oma blijven. maar jah zover zijn we nog niet eerst maar eens zwanger worden en dan zien we dat wel weer.
Weet iemand hoe dat precies werkt met de babyswitch gaat, stel je gaat met een groep en een baby. Sta je dan met zijn alle en baby in de rij, of moet je dan via de rolstoel ingang en dan alleen mama en papa en de rest wel in de gewone rij. Want dat lijkt me ook niet gezellig. Gr, Tinkerbel
zover ik het weet en heb gelezen is dat er 1 gewoon in de rij staat en als je met meer bent die dus ook en je kunt dna met baby blijven wachten. of dus ook gewoon in de rij gaan staan met de baby en om ste beurten in de atraktie. dus je moet wel gewoon wachten en je gaat gewoon naar elkaar. dan heb je zegmaar voorrang of eigenlijk duurt het wat langer omdat eerst de 1 gaat en dan de ander.
Ik kan me voorstellen dat je lekker uitrust dan idd ! Wij gaan overigens met z'n vieren, maar ik denk dat als het tegenvalt hier qua slapen dat m'n nichtje dus bijvoorbeeld Fae wel een nachtje bij hun op de kamer wil nemen . En zowiezo weet ik zeker dat ze ontzettend helpt met de verzorging enzo waar nodig. Ze werkt zelf in een de kinderopvang. En afgelopen weken is ze ook een enkele keer bij gesprongen toen dat eventjes nodig was . En ze vind het super leuk ook, anders had ik het zowiezo niet van haar gevraagd. Maar dat is dus wel prettig. Dat baby gebouw vind ik dus ook helemaal super ! Je kan daar ook op je gemak de fles geven heb ik begrepen, zeker als het zulk koud weer is, lijkt me dat allemaal wel ideaal. Over de baby switch: Volgens mij is het wel wat ongezellig, ik dacht namelijk dat er 1 persoon buiten blijft staan met de baby, of via de rolstoel-ingang naar binnen komt, maar ik heb er niet aan gedacht dat de baby misschien wel mee in de rij kon . Hoewel me dat ook weer niet praktisch lijkt bij achtbanen en zo, omdat je dan de baby over moet geven over de karretjes van achtbaan heen zeg maar. Maar als je toch met een groep bent, dan wissel je dat neem ik aan wel af. Dat niet telkens jijzelf bij de kleine blijft. Zowiezo met je partner, maar misschien ook wel met de anderen? Dan valt het met dat ongezellige ook weer wel mee.
We gaan nog lang niet hoor, waarschijnlijk als thomas pas 2 is (mijn man zegt 4, maar let maar op ik win) ha ha. Maar we zouden dan met mijn vader en zusje en haar vriend gaan, en die zijn er nog nooit geweest. Dus lijkt me wel leuk als je dan zeg maar gewoon echt een beetje bij elkaar bent en niet de hele tijd 2 om 2. Maar ach waar hebben we het over (ha ha) Gr, Tinkerbel
@Athina: Ik las dat jullie z'n jaarkaart hebben, hoe doen jullie dat dan met hotels? Logeer je wel op Disney terein en boek je dan los een Disney hotel? Of neem je Ibis of zoiets? Gr, Tinkerbel
Wij doen luxe wij kiezen voor een disney hotel. Je moet dan telefonisch boeken en dan kun je kiezen voor 'room only' . Hoe later je boekt, hoe meer korting je krijgt meestal. Ik heb 2 weken terug gebeld voor november en vond de prijzen momenteel nog erg hoog. Maar we wachten dus nog eventjes. Vorige keer -in maart- kregen we 30% korting op de room only prijzen. En dat scheelt dus wel een hoop. Maar als we verstandig waren, kozen we inderdaad voor een ander hotel maar oke, zolang we het nog konden missen (voor Fae er was) en nu is het de laatste keer voorlopig... dus vooruit maar. Waarschijnlijk wordt het dus Sequia Lodge, tenzij er echt nog een goede aanbieding komt ik ga het liefst naar Newport Bay. Maar welk hotel het ook wordt, je heb vanaf die 2 hotels een fijne wandeling langs het meer naar het park, dus daar kijk ik wel naar uit, ook als het koud is. Terug gaan we trouwens altijd met de bus, maar heen hebben we niet altijd het geduld om op de bus bij het hotel te wachten en zeker straks met een wandelwagen zal de bus misschien wat minder prettig zijn.