Sinds eergisteren is de kleine minder aanwezig. Gisteren een ctg en echo gehad. Dit was allemaal heel goed. Ze is gewoon rustiger en normaal voelde ik haar ook als ik op me rug lag en nu alleen maar als ik op mijn zij lig. Ze beweegt gelukkig nog wel maar heel anders. Herkennen jullie dit?
Hier t zelfde. Ik ging vorige week aan de ctg omdat ik aangaf de baby minder te voelen. Het schoppen etc is nu meer schuiven geworden. Voel nu meer lichaamsdelen voor bij schuiven. Denk dat dat wel logisch is na de 30 weken. Ook krijgt de baby veel minder ruimte. Dus heeft ze misschien een groeispurt gehad? Of is ze gedraaid met dr hoofd naar beneden. Hier was ze in een week tijd totaal anders gaan liggen met dr hoofdje naar beneden. Mijn placenta ligt voor en voel alleen aan de zijkanten het meeste. Als daar net niets zit of alleen een voetje voel je inderdaad minder. M'n VK zei gelukkig dat ik beter 10x kan bellen en komen. Dus als jij je zorgen maakt gewoon bellen. Daar zijn ze voor. Ik vind dat soms moeilijk maar ja het is wel belangrijk dat je dat doet!
Heel fijn dat jij mijn verhaal herkent! Mijn placenta ligt ook voor en wat jij beschrijft ervaar ik ook! Geef me weer vertrouwen!! Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring
Ik ervaar echt een ritme. Ze is tot 14.00 uur rustiger maar daarna gaat ze los. Ook mijn placenta ligt voor en ze ligt met haar hoofdje naar beneden. Ik voel haar dus voornamelijk in de maagstreek of laag onderin. Inderdaad bellen als je het niet vertrouwd. Liever een keer teveel!
Altijd bellen als je het niet vertrouwd. Onze ervaringen hoeven niet jouw ervaringen te zijn. De harde schoppen voel ik ook niet meer zoals voorheen, m'n buik ging toen alle.kanten op. Nu ligt hij volgens mij meer te slapen dan wat anders. Hij ligt met z'n hoofdje naar beneden (nog niet ingedaald)