Ik heb een bakvorm gekocht in de vorm van een trein Hoe kan ik deze nou leuk versieren? Zou dat ook met marsepein kunnen?
Dat kan goed met marsepein hoor, je moet er dan alleen wel rekening mee houden dat de cake dan wel erg machtig kan worden.
Ik versier hem altijd door met glazuur snoepjes op de trein te plakken, daar zijn ook wel voorbeeldjes van te vinden op internet. Het lukt me even niet om vanaf de iPad een plaatje te plaatsen, ,aar als je googlet op 'trein cake versieren' dan kom je wel voorbeeldjes tegen. Oh wacht, linkje van eerder topoc. Daar staat een plaatje in. (Ik had deze vraag ook al eens gesteld. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/377872-trein-cakejes-versieren-glazuur.html)
met (eetbare) stiften! Decoratiestiften - Dr. Oetker overigens heeft xenos ze ook en zeeman ook regelmatig
Even off topic: Mag ik vragen waar je die kan kopen? Ik wil voor de oudste een Thomas taart maken, zou mooi zijn als er al een beetje een treinvorm in zit!
Maak je de trein met biscuitmix of met cakebeslag? En hoelang ong in de oven? Ik heb die vorm al tijden liggen, maar t komt er maar niet van om 'm te bakken.