Hallo Dames Ik werk al overdags 18 uur per week ( als schoonmaakster in een verzorgingshuis) nu zoek ik een bijbaantje voor paar uurtjes voor in de avonduren zoals scholen of kantoorpanden schoonmaken . in de regio Rotterdam Zuid waar ken ik zoiets vinden ? groetjes Citta
Misschien op de site van verzorgingstehuizen, scholen etc? Of sites van schoonmaakbedrijven. Succes !
Wat de rest ook zegt, gewoon brieven schrijven naar kantoren/scholen in de omgeving en ook even langs de uitzendbureaus. Die hebben weleens schoonmaakbanen. Overigens echt rotterdams:
hahaha ik dacht hetzelfde! ik kom uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan? TS: ook op marktplaats wordt wel eens het eea aangeboden.
Ik werk op een school. Bij ons is de schoonmaak van alle scholen binnen de stichting geregeld via een bedrijf. Je werkt dan dus voor dat bedrijf, maar hebt wel een vaste school.. misschien dat je kan googlen op grote bedrijven in jouw buurt?
ISS, Alclean, GOM. Dat zijn wel de grote bedrijven voor schoonmaken die meestal door andere grote bedrijven in de arm worden genomen voor schoonmaakactiviteiten. Ik zou daar eens heen bellen met de vraag hoe je kunt solliciteren.