Ik speel sims 4 op de laptop zonder muis, en kan niet omlaag randscrollen! Alle kanten op, behalve omlaag. :x Iemand een oplossing? Please?
oh, irritant is dat! Werken de pijltjestoetsen niet? ik gebruik vaak Z en X om in en uit te zoomen. Verder de pijltjestoetsen.
Ik vind de besturing van de sims 4 sowieso heel vervelend lijkt me dat het zonder muis helemaal geen doen is. Ik heb hem snel weer verwijderd iig.
Met de muis is het zo dat je niet helemaal aan de onderkant van het beeld moet, maar net iets daarboven. Echter super irritant.. Met pijltjestoetsen heb ik geen idee...
Herkenbaar!!! Je hebt inderdaad een muis nodig en de besturing is ontzettend wennen in het begin. Ik ben soms ook telkens aan het zoeken op het toetsenbord welke lettercombinatie juist is. T = van bovenaf kijken, G = grid off (ik vind dat persoonlijk fijner bouwen)... ENNNN.... Ik zal je de beste tip geven waar ik al wekenlang op zat te wachten en EINDELIJK heb gevonden - en dat heeft overigens niks te maken met het besturen, maar wel met de sims 4 - "ALT". Zodra je een stoel in de hoek wilt zetten of een lampje een stukje naar 'rechts' wil plaatsen, maar dat niet mag vanwege de vakjes (grid) druk dan de alt-knop in. Dan kun je het voorwerp een millimeter verplaatsen. Als ik dat eerder had geweten waren mijn huizen zoveel mooier geweest Probeer het maar eens! De Alt-knop heeft mijn sims4-leven veranderd, hahahaha.
Haha dank je wel Ik kan echt niet wachten tot de uitbreiding in april! Lekker weer een eigen zaak opbouwen!
Die ALT is een hele goeie!! Ik vind de Sims4 zo tegenvallen. Je kan echt weinig. Ik hoop dat de uitbreiding in april leuk is!
Je kunt de camerainstellingen in Sims 4 ook veranderen naar de camerainstellingen die Sims 3 had. Ik speel ook op de laptop, en nadat ik dat had omgezet wilde ik mijn laptop niet meer uit het raam gooien uit frustratie.
Ja dat had ik idd al 😊 Ik vind sims 4 wel leuk, maar nog beperkt. Maar dat is altijd he met het basisspel. Vind de galerie wel een geweldige toevoeging.
Die Alt toets!! Merci a toi, Joycey Verder is de besturing in Sims 4 bagger, ik gebruik m'n pijltjes toetsen om te bewegen.
Omg! Waar haal jij de tijd vandaan om te simmen met drie kinderen! Vertel me je geheim!!! (Jaren geleden voor mij)
Downloaden? Ik heb m gekocht. Annedore, ik heb twee kinderen, nummer 3 is een puppy mijn oudste zit op school en mijn jongste gaat 4x per week naar de psz. En ja, dan is sims wel prioriteit
Op de piraten baai alleen dan in het engels Het is alleen niet meer zo gemakkelijk om te downloaden en te spelen zoals wel kon bij Sims 3. Vraag mij niet hoe maar het is mij gelukt dat heeft wel even een tijdje geduurd.
Ik heb dat inderdaad ook. Had er zoveel meer van verwacht. Hopelijk is de uitbreiding dan veel leuker!
Ik vond mijn puppy's soms net peuters 4 x pw psz, daar heb je de verklaring! Mijne gaat maar 2 dagdelen