Ooit toen ik op school zat, ging ik met de scooter naar het station, en nam de trein naar school. Toen ik eenmaal mn rijbewijs had ben ik nog een enkele keer met de trein gegaan en daarna niet meer, auto was veel leuker. Toen ging ik werken, daar ga ik heen met de auto (ong 10 minuutjes ) of op de fiets als het lekker weer is. Als ik vrij ben neem ik ook de auto. Maar ik denk dat als je in de stad woont je sneller een bus of tram ofzo neemt als in een dorp. Het eerste treinstation is hier 14 kilometer vandaan, met 23 km sta ik in de stad dus snel gekozen. Bussen rijden hier om het uur geloof ik, en in het weekend maar om de 2 uur ofzo. Dus nee, ik ga eigenlijk nooit met het openbaar vervoer.
Om te winkelen in Utrecht neem ik de trein. Heb dat ook nog een tijdje voor mijn werk moeten doen. Vreselijk, elke ochtend in een overvol toestel tussen mensen die scheten laten, geen deo ophebben, uit hun mond stinken, alle ringtones van hun mobiel uitproberen, collega's die je helemaal niet wilt spreken op de vroege ochtend etc. Ik haatte het! En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle vertragingen. Nee, geef mij maar mijn auto, muziekje aan, lekker meebleren, geen stinkerds naast mij en niemand tegen wie ik hoef te praten, heerlijk!
Ik neem de trein om naar de zee te gaan en soms om naar mijn moeder te gaan of eens te gaan winkelen in brussel of antwerpen.
ja geregeld aangezien wij geen auto hebben, maar ik kies liever voor de auto dan voor het OV. Wat een gedoe met een kind zeg en dan ook nog van die lompe mensen die je niet even een handje zullen helpen als ze zien dat je staat te klooien met een dikke buik + kinderwagen.
Ik woon in een klein dorpje waar niet eens een bus komt, laat staan een trein. Sinds ik geen OV meer heb ga ik eigenlijk nooit met de trein. Toevallig laast een keer geweest omdat ik samen met een vriendin een wandelroute ging lopen en ik anders geen vervoer heen had. Mijn oudste dochter (4) vind het heel leuk om treinen te zien rijden, dus ik heb haar beloofd binnenkort een keertje samen te gaan.
Gister nog! haha Voor het eerst sinds een half jaar weer. Even lekker wezen shoppen in amsterdam.(en heb me toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gekocht!) Dat is dus ook gelijk de enige keer dat ik de trein gebruik, shoppen in amsterdam! Ik ga met de trein omdat parkeren een ramp is, maar ga het liefst met de auto! kus miek
Sinds ik mijn rijbewijs heb, ga ik denk ik nog maar 1 a 2x per jaar met de trein. mmmmm, misschien toch weer iets vaker doen, zeker naar de drukke steden.
Ik ga 5x per week naar mijn werk met de trein. Met de auto is geen optie, parkeren wordt een dure grap, midden in het centrum van Amsterdam! Nu ook geen last van files! Is ook wel fijn! En tsja, soms heb je vertraging, de ene keer wat vaker dan de andere keer! (helaas is het nu zo'n vaker periode, maar in de ochtend staat er al een treinstel klaar, dus kan je wel warm binnen zitten!)
Ik heb geen auto, dus als ik buiten mijn woonplaats ergens heen moet, dan ga ik met de trein of bus. Naar mijn werk kan ik gelukkig gewoon lopend of op de fiets.
hier in de buurt rijd geen trein, daarvoor moet ik naar kampen, of lelystad. ga ook nooit met de trein meer, we hebben beiden een auto, en als ik ergens naar toe moet dan neem ik 9 van de 10 keer de auto.
Ik ga noooooit met de trein. Zal je nog wat leukers vertellen. Ik sta liever 2 uur in de file als dat ik met de trein ga! Vind het echt 3 keer niets!
mijn vriend reist elke dag 2 uur o naar zijn uni te gaan..! Wij reizen vaak met de trein.. Aangezien ik korting krijg... en we hebben geen auto
ik pak de trein regelmatig naar school. Is maar een klein stukje van ca 10 a 15 minuten. Soms korter ligt eraan welke trein ik pak. Trein is wel lekker hoor althans dat vind ik. je kan er even tot rust komen en lekker een boek lezen. Helaas is de trein niet zo ideaal als je een kleine hebt
Ik ging/ga regelmatig met de trein. Naar school en terug...en binnenkort doe ik dat weer Vind het trouwens heerlijk, treinen!
wij hebben sinds oktober 2007 onze auto en daarvoor deden we alles met de trein en bussen! vind het niet zon probleem, maar alleen met fay ben ik nog nooit geweest met de trein sommige perrons zijn zo hoog moet je je kinderwagen mega hoog tillen en sommige mensen zijn tegenwoordig niet echt vriendelijk meer om te helpen Maar samen met mijn vriend vind ik het nooit erg!
Ik ga nooit met de trein, aangezien ik in een dorp woon waar niet eens een station is, er rijden hier alleen maar buurtbusjes om het uur.
Ik reis 3 dagen met de trein. Twee uur per dag. Ik vind het heerlijk....lekker zitten met een bakkie en een goed boek en even nergens aan denken. Idd, alleen de vertragingen cq storingen kunnen erg vervelend zijn.