In de zomervantie gaan we voor het eerst naar Disneyland Parijs. We willen graag 2 dagen daarvoor een hotel boeken net buiten Parijs, zodat we op dag 2 een bezoek kunnen brengen aan Parijs. Ik ben nu op zoek naar een hotel met een zwembad. Het idee is dat we daar rustig heen rijden, die dag in het hotel verblijven en de volgende dag met het openbaar vervoer naar Parijs reisen en daar een dag verblijven. Die avond weer terug en de volgendd dag rustig naar Disneyland reizen (daar hebben we een hotel voor 3 dagen). Weten jullie misschien een leuk hotel net buiten Parijs, met zwembad en vlakbij een treinstation zodat we makkelijk naar Parijs kunnen met het OV?
Als jullie tijdens de Olympische spelen gaan dan is het denk ik heel lastig iets te vinden. Wij hadden een prima gelegen hotel, maar zonder zwembad of andere faciliteiten. Ik vond het belangrijk dat je goed kan parkeren en een 4 persoonskamer en dat was mogelijk, maar wij hebben daar echt alleen overnacht, verder was er niets in het hotel
Oef, ik had niet eens aan de Olympische Spelen gedacht! Maar wij zijn er al eerder gelukkig, vanaf halverwege juli. Ik kan ook prima hotels vinden, maar ik wil graag met én een zwembad (voor de dag van aankomst) én een makkelijke verbinding met het OV naar Parijs, voor de dag erna.
Moet het persé een hotel zijn? Anders is een stacaravan wellicht een optie? Zwembad aanwezig en op loopafstand van de RER naar Parijs. https://www.sandaya.fr/nos-campings/paris-maisons-laffitte