Hotelbon jaarkaart

Discussie in 'De lounge' gestart door Valerie, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wie van jullie heeft ervaring met de JAARKAART van hotelbon?

Wij zijn laatst een weekendje weg geweest en naar aanleiding daarvan werd ik vorige week gebeld met de vraag of ik interesse heb in een jaarkaart. Op zich klinkt het wel leuk: je betaalt voor ontbijt en diner, de overnachting is dan gratis (en dat dus zo vaak je wilt, gedurende een jaar). Maar ik ben nu dus benieuwd wat de ervaringen zijn met deze jaarkaart. Zitten er nog addertjes onder het gras, bijvoorbeeld extra kosten die er onverwacht bijkomen? (De kosten voor ontbijt en diner vinden wij geen probleem.) En kun je makkelijk in de hotels terecht of zitten ze "vol" als je zegt dat je een hotelbon jaarkaart hebt? En hoe flexibel zijn ze als je een kindje (peuter van 2) wilt meenemen? (Want eigenlijk is de jaarkaart maar voor 2 personen.) Graag hoor ik jullie ervaringen.

2. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen jaarkaart! Maar wel nog een voucher liggen.
    Helaas nemen wij niet op krote termijn een hotelletje. Maar ik vind het wel een superleuk iets! ( als je dus nog interesse heb ;) )

Je kan het in heel europa gebruiken dus als je denk dat je vaak een hotelletje wil nemen zou ik het lekker doen!

Het scheelt wel wat in de kosten.
    Wij zijn het laatst in eindhoven geweest.
    Het was echt super heerlijk!!

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik was ook gebeld diner kost vaak 30 euro pp en ontbijt 15 euro pp dus je bent 90 euro per dag kwijt + overnachting dus valt wel mee kwa prijs.

Deel Deze Pagina