Mijn man gaat zaterdag naar Zwolle met ons zoontje en ik wil dan gaan zwemmen met onze dochter. Maar wat is nou een leuk zwembad voor kinderen? TIPS!!!
Het zwembad in zwolle vind ik niet zo veel aan voor jonge kinderen het heet de vrolijkheid google maar eens. het is helemaal nieuw maar het water is koud! voor kinderen is er ook niet heel veel te beleven wel een kinderbadje maar echt voor hele kleintjes er is wel een leuke glijbaan die uitkomt in een bak dus ideaal voor jongere kinderen de Scheg Deventer (half uur vanaf zwolle) is super leuk voor kids, verwarmde ruimte en water en zand en speelgoed. nog een andere kinderbad met glijbaan en speeltoestellen en heel veel leuke glijbanen veel plezier!
Dat dacht ik al wel! Maar omdat ik mijn man weg zou brengen leek het mij handiger in Zwolle. Zal even kijken wat makkelijker is of ik ga kijken naar iets anders is Zwolle wat binnen is. Maar dat Hanzebad bestaat dus niet meer?
nee dat is nu alleen nog een therapie bad en t nieuwe zwembad heet de vrolijkheid zit achter het stadion
Speelparadijs Djambo Kidsplay - ZwolleDjambo Kidsplay | Spelen, rennen, klimmen en klauteren schijnt ook leuk te zijn
Hoezo niks aan voor jonge kinderen? Ts haar zoon is 2 lees ik. De vrolijkheid is een prima zwembad voor kinderen van 2. Vrolijkheid heeft een peuterpad met glijbaantje fonteintjes en speelgoed. En verder een recreatiebad met stroomversnelling, en glijbaan. Ik snap niet in welk opzicht dat niet leuk kan zijn voor een peuter of kleuter. Mijn dochters van 2 en 4 kunnen zich er prima uren vermaken. Is maar net door welke bril je kijkt
Ik vind de Vrolijkheid ook leuk en mijn zoontje van 2,5 vermaakt zich er heerlijk! Kun je prima heen. En inderdaad, Djambo hierboven genoemd is ook leuk. Zit dicht bij elkaar dus je kan altijd nog last-minute beslissen. 😉 Veel plezier in elk geval!
Ze gaat met haar dochter lezen staat duidelijk in de vraag.. lezen dus! ja het is idd maar net door wat voor je bril je kijkt maar ze vraagt meningen en wij vinden het water echt koud en voor een kind van 4 vind ik het heel matig
Wij vinden het zwembad in Wezep ( circa 10 min van Zwolle) erg leuk. Anders misschien Ballorig in Hattem (speelparadijs, 5 min van Zwolle). Kampen is ook leuk, 3 weken terug geweest op zaterdagmiddag en heel rustig! Heerlijk.
Wij vermaken ons altijd prima bij de Vrolijkheid. Water koud? Ik vind het water niet koud eigenlijk.. Het Hanzebad is weg, daar is de Vrolijkheid (andere locatie) voor in de plaats gekomen. Het is geen spectaculair zwembad maar wel schoon en prima voor jonge kinderen. Tip: Neem emmertjes, bakjes en gieters mee..