speelgoed en gebruiksspullen baby/peuter

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Yolanthe, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik weet dat er hier verschillende mama`s zijn die het niet zo heel erg breed hebben. Daarom wil ik hier ook wat dingen aanbieden die ik of zelf ook heb gehad of wel zelf heb gekocht maar hier doelloos liggen te zijn.

Ik heb in de aanbieding:

1) oranje zwemband voor een baby van de Hema (1x gebruikt zoon was er te smal voor en zakte er in weg).

2) wc verkleiner van de Hema (nooit gebruikt, dochter wilde niet en zoon ging de eerste tijd op het potje en daarna op de gewone wc met krukje).

3) Thermoskannen (nieuw! op een of andere manier krijgen we die steeds en aan 2 hebben we wel genoeg ;) )

4) poppenhuis little people achtig, maar is het niet dus, wel echt leuk, maar we hebben het duplo huis al en daarom wordt er hier niet mee gespeeld. Het poppenhuis is draagbaar (gehad, niet nieuw)

5) actifity tafeltje met blokken van chico, ook leuk, maar wij hebben al Duplo. past ook niet op duplo is veel groter, ene kant "duplo"plaat andere kant actifitybord.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

6) de bekende rollator van Chicco
    de geluidjes doen het nog allemaal, maar ik dacht dat er een balletje en een vormpje zoek zijn, maakt op zich niet uit voor de pret ;)

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat ontzettend lief van je dat je dit allemaal aanbied. Ik hoop dat je er iemand erg blij mee kan maken.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Supernurse: dank je!

5 en 6 zijn vergeven!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

4 is ook weg!

Deel Deze Pagina