Ik ben met spoed opzoek naar 2 treinkaartjes voor onbeperkt reizen voor 1 dag voor volgende week woensdag, natuurlijk tegen betaling. Bijv. de blokker ns kaartjes actie Heeft iemand nog wat liggen of is er nog en lopende/aanstaande actie dan hoor ik dit graag! Alvast bedankt!
hoi hou blokker in de gaten heb even gekeken op een site volgens die site zou half juli een actie komen voor 14 nog wat Euro.
Kruitvat in de gaten houden meis die heeft in vakanties ook vaak acties . Nu de bus kaarten actie gehad waar wij van profiteren hihi Geen auto dan maar zo he! Mocht ik eerder iets weten hoor je van mij.
Bedankt voor de tips! Maar ik bedoel dus deze woensdag die eraan komt dus over 3 dagen al. Niemand...?
De hema heeft ook soms die treinkaart actie. Normaal kijk ik elke week alle trouwe folders na voor goede koopjes maar ik vertroef nu bij mijn moeder dus kijk ook niet in de folders.
Ik weet niet hoeveel je er nodig hebt, maar dit vond ik en het werkt prima. Je hoeft geen VW te bezitten je kunt gewoon van de aanbieding gebruik maken. Even je e-mailadres invullen en dan krijg je een mail met kortingscode, als je die code bij het betaal proces invoert krijg je 71 korting. Je betaald dus voor twee personen maar 25 voor een dagkaart retour. Kijk op deze site: PON NS actie De voorwaarden zijn als volgt: Deze aanbieding is te koop t/m 12 augustus 2012 De Dagkaart is te gebruiken t/m 15 oktober 2012 Maximaal 2 personen per e-ticket U kunt met deze aanbieding 1x een 2-persoons Dagkaart kopen Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar Deze aanbieding bevat een 2e klas e-ticket Dagkaart van NS, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, in het weekend de hele dag Let op: deze 2-persoons Dagkaart is niet geldig in treinen van Arriva, Connexxion, Veolia en Syntus Zorg dat u de kortingscode die u per e-mail heeft ontvangen bij de hand heeft. Alleen daarmee betaalt u maar 25. Bestellen is gemakkelijk: Geef in het vak rechtsboven bij bestel dit uitje aan hoeveel 2 persoons Dagkaarten u wilt bestellen (Bij 1 ontvangt u 1 Dagkaart voor 2 personen). Klik daarna op 'in winkelwagen'. De kortingscode die u van ons per e-mail heeft ontvangen voert u in bij het deel controleren van uw gegevens. Na het invoeren van de juiste code wordt de prijs verlaagt naar 25. Nadat u heeft afgerekend, ontvangt u een e-mail met daarin uitgelegd hoe u de couponcode kunt inwisselen voor uw Dagkaarten.
kijk eens op de spoordeelwinkel site van de ns. je krijgt namelijk een dagkaart bij de uitjes dus gewoon te gebruiken.
Dus als je met z'n tweeen reist met de kaart van de Blokker ben je 29 kwijt, en met de VW actie 25. Scheelt toch weer iets....