Open even een nieuw topic want ben bang dat het in mijn oude topic niet meer gelezen word. Ik heb nog een bak met speelgoed. Aantal dingen die ik al aangeboden had en wat nieuw spul. Wil ik in 1x weg hebben ook heb ik 3 boxkleden. Ook in 1x weg. (roze met Winnie de poeh) roze met wit van Bambino en roze met wit geblokt) Er zit in de bak: Abrick boerderij met wat toebehoren cotoons blokkenpuzzel boekje baby's eerste woordjes trekpop Elmo Handpop van een poes Pop Fisher price kralen spel Wie is de dader? Mini kralenbaan houten snijfruit en mes en koekjes playgro rammelaar zachte konijnen knuffel met ritselgeluid boek met verhaal + puzzels Jip en Janneke caleidoscoop
Mag ik mijn schoonzusje blij maken met de boxkleden...? Als er iemand anders van zp voor komt, ook prima hoor! Mijn dochter heeft trouwens de grootste lol met het speelgoed!
Ik had ze nog op mp staan (wilde ze eraf halen) kreeg ik net een bod. Wacht ik even af. Sorry. Speelgoed is wel gewoon te geef!!! Wat fijn dat ze er zoveel plezier van heeft!