Hallo allemaal! De titel zegt het al; wat is jullie ervaring? Ik zoek een aansprekend/leuk Sinterklaas boek voor peuters! Waar het verhaal wordt uitgelegd, zeg maar ) Liefs, LadyT
Hoi, wij hebben het 'Sinterklaasboek voor Peuters en Kleuters' van Ron Schroder en Marianne Busser. Gisteravond voorgelezen en hij vind het geweldig. Hij is wel bijna 4 . Leuke plaatsjes ook met Sint bovenin stapelbed op de stoomboot en het paard onderin...keuken van de bakpiet etc. Hij kijkt zijn ogen uit!
Ik en mijn peuters op werk van 20 maanden tot 4 jaar zijn persoonlijk erg fan van het boek Sinterklaas van charlotte ...(geen idee hoe ze van achter heet) Thuis vind mijn dreumes dit ook het meest fantastische boek
Ik heb sinterkaas boek dat grote rodde boek Zonder tekst en echt veel leuke pietjes geen enkel hetzelfde.je kan zelf verhaal verzinnen. Dochter kan echt lang nakijken en zoeken daar blauwe kleding piet etc
Mijn zoon vind de boeken vd jumbo/c1000 erg leuk! Je krijgt nu 3 wkn lang bij bep producten een boek gratis.
Ik ga deze binnenkort nog even bekijken in de winkel: bol.com | Het vrolijke Sinterklaas-voorleesboek, Marianne Busser & Ron Schröder |...