Wij hebben al een set van Ikea. Nu heeft Lidl deze week dit soort spul erin staan (houten rails, trein, station ed) Wie weet of dit ook op elkaar past. De treinsporen aan elkaar en de treintjes op de rails....?
Ik denk wel dat het aan elkaar past. Wij hebben brio, eichhorn en Ikea ook met elkaar gecombineerd. Ziet er leuk uit dit spul!
Het zou wel moeten passen met Ikea. Bij ons past dat ook op Eichhorn en Brio. Zijn leuke sets bij de Lidl. Lijkt echt heel veel op Eichhorn.
Ik sta morgen om half 9 bij de Lidl en neem wat sets mee. k Ben benieuwd of het op de Ikea treinbaan past. Ik laat het wel even weten.
Ik ga ook proberen er om half negen te staan, maar moet dan wel eerst nog mijn kids droppen bij mijn ouders. Kan ze moeilijk meenemen. Er staat zoveel leuks in de folder .Nu maar hopen dat het er ook echt is en redelijk veel. Ben bang dat het snel weg is, denken jullie niet?
Ik heb geluk dat mijn morgen vrij is omdat ik curcus heb en geen oppas had, dus ik sta morgen om 8 uur bij lidl.. Heb een hele waslijst dus hoop echt dat er niet te druk is en ik op mijn gemak even kan kijken ipv alles snel wegpakken omdat het anders weg is.
Doe je niet slim zusje..in Andijk ligt het al op woensdagavond in de winkel! En voor de aanbiedingsprijs! Maar hopen dat je morgen ook alsnog scoort. Zijn leuke baantjes!
Ik ben geweest en t was echt druk! Genoeg voorraad gelukkig! Ik heb de losse sets gekocht. (motorway, garage, vliegtuig en de brandweer, politie en ambulance) Die losse sets kan je niet aansluiten op de treinbaan. Ook niet op de Lidl versie. Ik weet dus niet of de Lidl treinbaan op de Ikea versie past. t Is wel erg leuk spul. Vooral die losse voertuigen, die hebben ook een sirene.
Wij zijn ook geslaagd. Sowieso best leuk speelgoed, voor de oudste heb ik een boek over planeten en het sterrenstelsel gekocht. Ze hadden ook leuke blokje sets. Bij ons was het niet zo druk trouwens. En ook genoeg voorraad.
Hier waren nog genoeg trein en auto banen maar de setjes ( Garage en losse auto's ) waren zo goed als op. Ik heb ook leuk gewinkeld, een treinbaan en een garage en een brandweersetje voor zoonlief. En voor dochter een spel van mickey en minnie. En van die mosaic pinnetjes met glimmers.
Ik heb alles wat ik wilde .Totaal 92 euro maar ben meteen helemaal klaar voor 5 december. (had al 5 kado's). Blij dat ik er als eerste was, was wel druk. Mijn vader was er later en veel was al op....
Ik heb de autobaan set gekocht voor de jongste, en boekjes over het heelal, aarde, techniek etc voor de oudste.
ik had vanmorgen overleg op de psz van mijn zoontje dus mijn moeder heeft hem vanmorgen gehaald was al de laatste set terwijl ze er echt vroeg bij was ook nog de auto's en nog iets anders gehaald
tulp123 dat ga ik onthouden voor de volgende keer dan stuur ik jou er op af Maar ik was er 8 uur en heb alles wat ik hebben wilde voor me eigen. Moest voor een vriendin ook nog wat meenemen, maar van de uitbreidingsset van de rails hadden ze er wel 2 binnengekregen en heb er wel 1 voor mijzelf maar niet voor mijn vriendin want dat ik het aan het pakken was griste een ander hem weg dus helaas. Maar het ziet er erg leuk uit. Hier even 150 euro uitgegeven..
Vaak worden aanbiedingen herhaald. Je hebt goed kans dat volgend jaar weer in het schap ligt. Ik heb voor mezelf en een vriendin een stapel legpuzzels gehaald. Was net op tijd pwieh.
Nou ik weet het niet hoor. Hoe dat zou moeten? Had heel veel dozen, en mijn dochter ziet precies wat ik koop, en het dan 5 dec laten voorkomen dat zwarte Piet dat gebracht heeft? Ze zou het thuis meteen willen hebben. Een klein dingetje ongezien mee nemen ok, maar dat was hier echt niet het geval.
Haha ja dat is het voordeel dat wij daar niet stiekem over doen. Zoon weet best dat die dingen voor kerst zijn. Vroeg er vanmiddag even naar, en toen wist hij het weer. Verder niet over gehoord. (Alleen werd er met de playmobil vandaag wel kerst gespeeld)
Echt? Dus op de leeftijd van 3/4 jaar laat je ze niet in het Sint verhaal geloven? ieder zijn keus natuurlijk. Maar waarom dan kadootjes kopen vraag ik me af. Het mooiste is juist toch dat het zo'n mooi verhaal is waar ze al weken naar uit kijken..... (vind ik dan)
Nee wij vieren thuis geen sinterklaas, wel kerst met kadootjes. En die komen niet van piet. Week voor 5/12 is dochter jarig dus we vieren zaterdag verjaardag, maandag jarig en schoen gezet op school. Woensdag kinderfeestje. Vrijdag sint intocht op school. Zaterdag verjaardag van oud opa met 200man ofzo. Week erna ben ik zelf jarig thuis vierden wij het om die reden dus ook niet met kadootjes. Wel 1 kado in de schoen hoor maar niets uitgebreid. Genoeg spanning de week ervoor! Met kerst pakken we groot uit, veel kado's voor iedereen (kadootjes kopen en krijgen is toch altijd leuk? Daarvoor hoef je niet in iets "magisch" als een piet en sint te geloven. Dat kan ook op een ander, voor jouw gezin magisch moment. Voor ons is kerst de dag van het jaar, mooie kleren, na de kerkdienst koffie en dan begint het open maken, spelen, heel de middag!