treinset ikea vs treinset lidl

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door giebel, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zijn die boeken leuk voor jongere kinderen? In de folder stond nl dat ze vanaf 12 jaar zijn. Leek me nl leuk voor mijn dochter van 6.

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    In alle eerlijkheid, hij zit in plastic, dus zeker weten die ik het niet. Maar hij is erg bezig met planeten en dergelijke, dus ik weet zeker dat hij de plaatjes sowieso interessant vindt. Hij kan nog niet goed genoeg lezen om zelf te lezen, dus wij lezen hem voor en kunnen dan indien nodig extra uitleg geven. Dus dat maakt een boek wat sneller geschikt.
    Ik durfde voor €5 de gok wel te nemen.

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook geslaagd. Heb de 'car park' gehaald voor hem. Heel leuk. De tram rijdt op een batterijtje haha.

Dat boek klinkt ook leuk voor onze zoon. Maar zal moeten kijken of ik die nog kan halen.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik was ook gaan kijken vrijdag, vond het heel jammer dat ze in plastic zaten. Idd 5 euro is niet duur. Ik zag er alleen meerdere die evt wel leuk zouden zijn voor Emma (planeten, aarde en lichaam) en dan is het al 15 euro op de gok. Ik heb een ander boek gevonden met meerdere onderwerpen.
    Maar voor 1 onderwerp is het idd leuk, ze zagen er aan de voorkant ook leuk uit.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat is inderdaad wel de reden waarom ik alleen planeten heb gekocht. Lichaam en aarde leek me ook interessant, maar dan wordt het wel weer een duur grapje als het toch te zwaar is voor hem. Inderdaad dezelfde overweging als die jij maakte. We hebben voor hem ook de complete set van "nul tot nu", dus ik denk dat hij wel weer even vooruit kan.

Deel Deze Pagina