Hoi allemaal, Ik weet niet of dit herkenbaar is maar mijn zoontje van 10 maanden wordt helemaal panisch als hij ergens in vastgezet wordt. B.v. autostoel, fietsstoeltje. Hij wordt hysterisch, huilt, raakt overstuur. Totdat je gaat rijden of iets gaat doen dan is hij even rustig. Maar als je dan stil moet staan weer precies hetzelfde gedrag en probeert hij zich eronder/tussen uit te wurmen. Ook met slabbetjes omdoen, of gezicht wassen..hij wordt echt panisch. Is dit herkenbaar? Vind het soms zo zielig, maar ik kan hem moeilijk vervoeren zonder vastzetten....
Hier precies hetzelfde, bij het zien van de Maxicosi klemt ze zich helemaal aan me vast, ze trekt dan helemaal mrt haar benen als ik haar erin zet. Ik denk dat het gewoon een fase is.
Deed onze uk ook met de maxi cosi,wandelwagen,draagzak, met 12 maanden stopten dat niet meer.zijn benen zaten in de auto tegen de hoofdsteun en zij we overgestapt naar vervolg stoel,kinderwagenzit omgedraaid en is nu weer goed en gezellig. In de draagzak piept hij nog wel maar zodra je loopt is het goed. (Nu bijna 13 maanden)