hallo meiden. ik zit vandaag op dag 36 maar word altijd smorgens om zes uur ongi en verder op de dag niet dus morgen zit ik dan op dag 37 want ja vandaag word ik niet meer ongi. heb het 1 keer vaker gehad zo'n lange cycles, maar dit is weer een dag langer! heb twee dagen geleden al een test gedaan. maar negatief natuurlijk. had ook niet anders verwacht aangezien ik bij de gyn tot dag 21 geen ei sprong had zei mijn gyn dat ik dus geen ei meer zou krijgen. maar nu heb ik dus wel een hele lange cycles zou het dan toch kunnen dat mijn ei later heeft plaats gevonden en het misschien deze maand toch raak kan zijn? ik voel steeds mijn eierstokken en heb last van krampjes. ook heb ik hoge temp. en gevoelige borsten maar niet de hele dag door. heb altijd al een dikke buik gehad maar voel onderin mijn buik dat het harder is dan anders en was het weekend met vlagen misselijk bij het eten. en gisteravond weer. heb ook last van zweet uit barstingen. zou dit allemaal komen omdat ik nog steeds niet ongi ben of toch iets anders misschien in ronde 13? heel veel liefs
Je eisprong kan inderdaad later zijn geweest. Waarom heeft de gyn gezegd dat je geen ei meer zou krijgen? Vanwaar die test dan ook? Zonder eisprong geen zwangerschap lijkt me? Je verhaal is me niet helemaal duidelijk.... Elmo
Ik herken me in je verhaal. 1e cyclus na stoppen met de pil en zit nu op dag 28. Nog geen ei te bekennen.... tepels gaan nu wel zeer doen, heb gewoon opvliegers, nu en dan buikpijn/steken/druk in mijn onderbuik. Maar denk dat het bij mij ontpillen is... testen zijn negatief, zowel ovu als zwangerstesten...
Hoi, Vliegje, je hebt het over geen ei te bekennen. Maar volgens mij voel je dat ook lang niet altijd dus kun je hier niks over zeggen toch? Ik ben zelf begonnen met tempen elke ochtend voor het opstaan. Moeilijk te beoordelen wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Temp verschilt per dag wel steeds z'n 0,2-0,3 lager dan weer hoger. enne
Volgens mij was op de echo toch helemaal geen ei te zien? Hij zal niet binnen 1 dag rijpen lijkt me, dus al zou je wel een ei gehad hebben, dan zou het dus pas later dan de 21e geweest zijn, niet de 22e al. Misschien heb je nu je ei wel omdat je je eierstokken voelt?
nou ik zal het verhaal even uitleggen: wij zijn nu 13 maanden bezig zwanger te raken, maar het wil niet. mijn temp opgenomen maar daar werden ik en de ha niet echt veel wijzer uit. dus zei de ha we sturen je door naar de gyn. ik ben daar een paar keer geweest om te kijken of ik dus wel een ei had omdat mijn temp ook niet goed was. heb altijd cycles van 30 tot 35 dagen meestal 30 31 dagen maar 1 keer 35 gehad. mijn ei groeide wel maar niet echt dat je zei van wow er komt een ei sprong. ben tot dag 22 naar de gyn geweest en mijn ei was gegroeit tot 12 mm hij vondt dat niet echt lijken op een ei sprong! maar ik ben nu op dag 35 en ben nog steeds niet ongi! dus kan het zo wezen dat ik dan later een ei heb gehad en dat mijn ei waarschijnlijk wel nog groter is geworden en dus misschien zwanger kan zijn? liefs
ja zo is het bij mij ook ze kunnen aan de hand van mijn temp dus niet zeggen dat ik een ei heb. daarom doorverwezen naar de gyn. maar ben nu al overtijd en heb steeds last vamn krampjes enzo dus ik dacht kan het dan toch wezen dat ik wel ei heb gehad maar later dus dat de gyn dat niet geconstateerd heeft? en misschien er nu wel een zwangerschap is. ik durf namelijk niet te testen want is toch altijd negatief dus wil eerst weten of dat wel kan anders hoef ik ook geen testen in huis te halen. en dan maar wachten op een ongi liefs liefs
ja mooi k*t is dat. elke keer weer nega testen. ik ben nu 13 maanden gestopt met de pil dus ontpillen lijkt bij mij het niet. duidt eerder op een zwangerschap maar weet niet of dit dus kan. dat ik laat mijn ei heb gehad maar ja we zullen het uiteindelijk ook wel zien. alleen erg moeilijk na zoveel maanden elke keer teleurstellend nieuws liefs
oke dat zou ook kunnen dan is het niet meer dan normaal dat ik dus nog steeds niet ongi ben en dus deze maand een giga lange cycles heb! nou wie weet ik zal afwachten
Ben benieuwed of iemand mij kan vertellen aan de hand van mijn temp metingen of en wanneer mijn ei is geweest. Heb de laatste paar dagen er last van rommels in mijn onderbuik wat licht misselijk en duizelig sochtends en af en toe wat bruinig verlies bij het afvegen. Geen ongi te bekennen nog. 36.44 36.84 36.48 36.18 36.19 36.75 36.16 36.23 36.19 36.28 36.33 35.88 35.97 36.18 36.44 Heb er zelf weinig verstand van zit nu op dag 23 van mijn derde cyclus.
he hoe kan dat dan dat ik maar 15 dagen van je temp zie? dan wil ik wel graag alle gegevend van de hele cycles tot dusver liefs
nou ik ben vandaag twee dagen overtijd maar heb een test gedaan en hij is negatief waar ik al zo bang voor was. heb een ovulatie test gedaan en die geeft positief aan en dat op dag 37 dat kan toch niet? of heb ik zo laat een ei sprong? help liefs
De eerste week tijdens mijn ongi heb ik niet getempt omdat ik dacht dat dit niet nodig was. Aangezien je dan toch nog geen eisprong krijgt. Vandaar.
oh dat is jammer, want dan kan je het niet echt zien. dan moet je het volgende maand nog eens doen maar dan vanaf de dag dat je ongi bent geworden. en tempen elke dag om dezelfde tijd voor het opstaan he! wist je dat wel? ook in het weekend je wekker zetten elke dag om dezelfde tijd liefs ps: zal nog eens kijken naar de temp
ik denk dat je een ei hebt gehad op dag 17 maar eigenlijk moet je echt de hele maand een keer opnemen en dan 2 a 3 maand dan kun je echt zien of het elke maand dezelfde verandering is om het zo maar even te zeggen. bij mij zakt hij eerst en dat gaat de temp stijgen en dat lijkt bij jou ook wel te gebeuren op dag 17 liefs
Bedankt! Ik temp inderdaad elke ochtend op dezelfde tijd voor het opstaan. Vind het wel erg lastig om er iets uit te kunnen halen.
Hoezo eigenlijk dag 17? Daarna gaat mn temp. ook nog 2 dagen naar de 35...en dan weer omhoog.?! Ik snap er weinig van ha ha