Zo bang 11.1 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Yvon1893, Jul 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Even wat van me afschrijven hoor.
    Gister avond heb ik een drupje bloedverlies gehad. In de middag hebben mijn partner en ik het gezellig gehad. Ik weet dat het een gesprongen adertje kan zijn. En ik heb ook geen buikpijn.
    Maar ik ben zo ontzettend bang!
    Waarom nu? Waarom vandaag? Vorig jaar op 10 juli ging het precies zo!
    Toen kregen we te horen dat het hartje niet meer klopte.

Klinkt misschien ontzettend stom maar donderdag hebben we de afspraak staan bij de vk voor de termijn echo. Ik durf nu gewoon niet te bellen. Gewoon bang voor slecht nieuws, wat ook komt door de dag van vandaag.

We hebben een paar mooie echo's gehad, toch stelt me dat niet gerust. Ik vind het zo eng!

2. onzewens

onzewens Bekend lid

Jan 9, 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je bang bent maar zoals je zelf ook al schrijft zal het wss een gesprongen adertje zijn. De enige / het enige wat je gerust kan stellen is een echo bij de vk. Daat zul je op zien dat jullie kleintje rustig rondzwemt.

Als het je gerust stelt altijd bellen!

succes

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik denk ook dat het een gesprongen adertje is... Als je verder geen eerder bloedverlies hebt gehad, dan lijkt het mij het directe gevolg van de 'gezelligheid' met je partner.
    Zeker als het bij die ene druppel bloed is gebleven. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je echo komt ook al snel, dus dan heb je sowieso meer duidelijkheid...

Don't worry!

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Sluit me bij lievemamatrix aan!

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Dankjulliewel , ook al weet je dat het door een gesprongen adertje kan komen, en dat het positief is dat het bij een drupje blijft zonder buikpijn... De bevestiging van een ander zegt meer als je geen vertrouwen hebt in je eigen lijf.

6. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    och meid toch, wat vervelend!

Als je je echt zo'n zorgen maakt, gewoon de verloskundige bellen! Dan kun je misschien zo tussendoor even terecht zodat ze even kan kijken of alles goed zit enzo..

meid toch.. komt goed!

liefs

7. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

Jan 19, 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Als je je zorgen maakt gewoon even je verloskundige bellen en vragen of je vandaag langst mag komen zodat ze even het hartje kan beluisteren...
    Stress is al helemaal niet goed voor je kindje , ik zou gewoon even bellen.. Heb ik ook gedaan toen ik bloed verloor, ik mocht langst komen, hoorde het hartje en was gerust gesteld

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hey meis!
    Ik denk ook dat het door de gezelligheid komt! En anders gewoon je vlos bellen, misschien kan je wel eerder langskomen.. Stress is ook niet goed!
    *Knuf*

9. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Hoe is je echo gegaan vandaag??

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Ik ben net terug en alles was helemaal goed!
    Ben weer helemaal gerust gesteld :)

Share This Page